فوتبال دنیا، نیکو کواچ: دورتموند خط حمله شناوری دارد، ترس و فشار را نمی شناسم

به گزارش مجله پریها، فوتبال دنیا - نیکو کواچ در آستانه بازی بزرگ بوندس لیگا استرسی ندارد.

فوتبال دنیا، نیکو کواچ: دورتموند خط حمله شناوری دارد، ترس و فشار را نمی شناسم

به گزارش خبرنگاران، نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از نبرد تیمش مقابل بوروسیادورتموند در هفته یازدهم رقابت های بوندس لیگای یک آلمان از آرامش خودش و مردان باواریایی سخن گفت.

سرمربی بایرن مونیخ در این باره گفت: بارها گفته ام دورتموند تیم بسیار خوبی است. هر2 تیم برای هم احترام قائل هستند و بازی سختی است. رقبا از سال پیش قدرتمندتر شده اند. تنها حرف زدن کافی نیست و باید سخت کار کنیم. تمامی تیم ها در این فصل به خوبی شکل گرفته اند و دورتموند در تمام زمینه ها تیم خوبی نشان می دهد.آن ها نقاط قوت زیاد و نقاط ضعف کمی دارند.

کواچ در ادامه اضافه نمود: نبرد با دورتموند یک بازی کلاسیک است.همه دوست دارند در آن حاضر باشند و همه می خواهند تمام تلاششان را به کار ببندند. می خواهیم برنده این بازی باشیم و اختلاف امتیاز را کم کنیم.هیچ فشار و استرسی بر روی من نیست. قصد داریم از بازی لذت ببریم. سختی همیشه در زندگی وجود دارد اما من فشار و ترس را نمی شناسم.لوسین فاوره مربی بسیار با تجربه و خوبی است. دفاع تیم او بسیار منظم و فشرده به نظر می رسد. رقیب ما خط حمله شناوری دارد. آن ها به خاطر قدرتشان در بازی های سخت قبلی پیروز شده اند. جدول رده بندی بوندس لیگا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1790

به "فوتبال دنیا، نیکو کواچ: دورتموند خط حمله شناوری دارد، ترس و فشار را نمی شناسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، نیکو کواچ: دورتموند خط حمله شناوری دارد، ترس و فشار را نمی شناسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید