فتح الله زاده کناره گیری کرد، باشگاه استقلال مخالفت کرد

به گزارش مجله پریها، لذا ضمن دلجویی از برادر عزیز جناب اقای دکتر فتح الله زاده که الحق در مدت حضور عاشقانه و خالصانه از هیچ کوششی دریغ نفرموده اند و با علم به اینکه استقلال عزیز به حضور چنین افراد عاشق و مسئولیت پذیر نیازمند است با استعفای ایشان مخالفت می نم

فتح الله زاده کناره گیری کرد، باشگاه استقلال مخالفت کرد

هیات مدیره باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای استعفای علی فتح الله زاده را نپذیرفت.

مخالفت هیات مدیره باشگاه استقلال با استعفای فتح الله زاده

به گزارش فارس، در پی استعفای علی فتح الله زاده از حضور در هیات مدیره استقلال که در صفحه شخصی اش آن را مطرح کرد، هیات مدیره این باشگاه استعفای او را قبول نکرد.

متن اطلاعیه باشگاه استقلال به این توضیح است:

استقلال روزهای پرالتهاب و سرنوشت سازی را پشت سر می گذارد و در این روزهای سخت و طاقت فرسا، آستانه صبر و تحمل بسیار بالایی احتیاج است. متاسفانه عده ای محدود و معدود بی توجه به موانع و مسائل گاه و بیگاه با بیان مطالبی ،سبب رنجش خادمین استقلال شده که بدون هیچ گونه چشمداشت و صرفا در جهت حفظ اعتبار باشگاه بزرگ استقلال و شادی دل طرفداران پرشمار و محترمش، با همه فشارها، مسئولانه شبانه روز در حال تلاشند تا این روزهای سخت که مشابه آن در طول حیات هفتاد و اندی سال استقلال، کم نبوده، نیز بسلامت گذشته و جهت صحیح در پیش راه همه قرار بگیرد.

لذا ضمن دلجویی از برادر عزیز جناب اقای دکتر فتح الله زاده که الحق در مدت حضور عاشقانه و خالصانه از هیچ کوششی دریغ نفرموده اند و با علم به اینکه استقلال عزیز به حضور چنین افراد عاشق و مسئولیت پذیر احتیاجمند است با استعفای ایشان مخالفت می کند.

انتظار می رود در این لحظات همه و همه در کنار یکدیگر بوده و راهی که برای رسانیدن استقلال عزیز به قله افتخار آغار نموده ایم کماکان ادامه دهیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3126

به "فتح الله زاده کناره گیری کرد، باشگاه استقلال مخالفت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده کناره گیری کرد، باشگاه استقلال مخالفت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید