عکس های بی نظیر از دنیای حیوانات

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران : لحظات زیبای حیات وحش در قاب دوربین را مشاهده کنید.

عکس های بی نظیر از دنیای حیوانات

زیبایی دنیای حیوانات به وسیله دوربین عکاسی شکار شده است.

به گزارش خبرنگاران، اگر حیات وحش و تماشا حیوانات کوچک و بزرگ درحالی که زندگی روزمره خود را سپری می نمایند، شما را به وجد می آورد، این مطلب را از دست ندهید.

با دیک ون دوئین آشنا شوید؛ عکاس حیات وحشی که با انتشار تصویر سنجابی که یک گل زرد را می بویید، در فضای مجازی معروف شد. او پاییز سال جاری یک عکس خاص دیگر از یک سنجاب گرفت. دیک این بار برای عکاسی از سنجاب های پرنده به بلژیک سفر کرد و در یک کلبه چوبی کوچک در جنگلی با رنگ های زیبای پاییزی مستقر شد. یک ساعت قبل از طلوع آفتاب بیدار شد و درست قبل از غروب آفتاب کلبه را ترک کرد. شاید باورش برایتان سخت باشد که ثبت این تصویر زیبا از سنجاب کوچولویی که در حال پرش بود، حدود 8 ساعت زمان برده است.

دیک معمولا غیر از سنجاب ها از حیوانات دیگر هم عکس می گیرد؛ اما عکاسی از سنجاب ها به علت تیزوفرز بودنشان بسیار دشوارتر است و چالش های مخصوص خود را دارد. با اینکه او قبلاً هم از سنجاب های در حال پرش عکس گرفته بود؛ اما چیزی که این تصویر نو او از سنجاب پرنده را زیبا و خاص نموده است، رنگ های قرمز-نارنجی روشن در پس زمینه و شرایط بدن سنجاب است که مانند یک سوپرمن واقعی در حال پرواز در هوا است.

هدف دیک از سفر، عکاسی از حیوانات است. این عکاس حیات وحش در چند سال اخیر سفرهایی را انحصارا برای عکاسی از حیوانات خاص برنامه ریزی نموده است. عکاس علاقه مند به حیوانات ما می گوید:

در دسامبر قصد دارم به اسپانیا بروم و سعی کنم از سیاهگوش های ایبری عکس بگیرم. در ژانویه نیز به کاستاریکا خواهم رفت؛ این کشور همواره در صدر لیست سفرهای من بوده است. هدف من از این مسافرت ها صرفا عکاسی از حیوانات است. در چند سال اخیر برای عکاسی از حیوانات خاص به چندین کشور سفر نموده ام.

دیک دیوانه وار عاشق حیوانات و رفتارهای آن ها است. او چندین سال مشغول عکاسی از آن ها بوده است. دیک می گوید:

همچنان دلم می خواهد از جوجه پنگوئن های قطب جنوب عکاسی کنم. این آرزوی همیشگی من بوده است. می دانم که سفر به قطب جنوب، مسافرت بسیار پرهزینه ای است؛ اما بالاخره روزی این رویای دیرینه را به حقیقت تبدیل خواهم کرد.

گاهی اوقات هنگام عکاسی از حیوانات باید صبر و حوصله زیادی به خرج دهید؛ اما همواره پیروز نمی شوید. گاهی اوقات هم باید چندین بار به همان مکان برگردید تا دوباره عکس بگیرید. همان طور که می دانید ثبت عکسی شبیه به سوپرمن از یک سنجاب پرنده، تقریبا 8 ساعت از زمان من را گرفت. برای پیروزیت و کسب نتیجه دلخواه در این راه هرگز نباید امید خود را از دست بدهید.

دیک گاهی اوقات، زمانی که فصل جفتگیری گوزن های قرمز است، به پارک ملی De Hoge Veluwe در هلند می رود. او می گوید بعدازظهرها در این پارک می توان عکس های خیلی خوبی از گوزن های قرمز گرفت.

گاهی اوقات هنگام عکاسی از حیوانات باید صبر و حوصله زیادی به خرج دهید اما همواره پیروز نمی شوید. گاهی اوقات هم باید چندین بار به همان مکان برگردید تا دوباره عکس بگیرید.

همان طور که می دانید ثبت عکسی شبیه به سوپرمن از یک سنجاب پرنده، تقریبا 8 ساعت از زمان من را گرفت. برای پیروزیت و کسب نتیجه دلخواه در این راه هرگز نباید امید خود را از دست بدهید.

در هلند نیز روباه های قرمز زیادی داریم. برای عکاسی از زیبایی این روباه تنها کافی است دوربینم را بردارم و راهی تپه های شنی ساحل و منطقه ها صنعتی سواحل هلند شوم.

منبع: رکنا
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4501

به "عکس های بی نظیر از دنیای حیوانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های بی نظیر از دنیای حیوانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید