طالع بینی هفتگی عشق (پانزدهم تا بیست و دوم دی)

به گزارش مجله پریها، پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر دریافت تاثیرات ستارگان گردیده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

طالع بینی هفتگی عشق (پانزدهم تا بیست و دوم دی)

فروردین

این هفته بیشتر از هر زمان دیگری پر از اشتیاق و هیجان هستید. مریخ سیاره حاکم بر طالعتان در روز دوشنبه و اورانوس در روز یکشنبه وارد نشانه شما می گردد. در نتیجه نسبت به تمام مسائل و مسائل هشیارتر می شوید و برای حل آن ها قدم بر می دارید. اگر زندگی عاشقانه راکدی دارید خودتان را از هر چیزی که باعث می گردد احساس شادابی نداشته باشید رها می کنید.

اردیبهشت

تصمیم گرفته اید از خواب زمستانی بیدار شوید و سعی می کنید تمام اشتیاق تان را نسبت به یک شخص خاص نشان دهید و در این کار موفق هم خواهید شد. اما با این وجود باز هم نمی خواهید تمام احساس تان را به یکباره به او نشان دهید زیرا مطمئن نیستید که آیا او هم نسبت به شما همین احساس را دارد. اگر با فردی در حال آشنایی هستید به این نتیجه می رسید که با هم در بسیاری از مسائل تفاهم دارید.

خرداد

اگر مجرد هستید و آماده یک رابطه جدید این هفته همه چیز دست به دست هم می دهد تا با فردی آشنا شوید. با گروهی از دوستان بیرون می روید و احساس می کنید مرکز توجه هستید. فردی به شما پیشنهاد آشنایی می دهد اما مراقب باشید او رابطه ای چندان طولانی با شما نخواهد داشت. اما کمی بی احتیاطی می کنید و آن عشق پایداری که همیشه آرزویش را داشتید را نادیده می گیرید.

تیر

این هفته به علت خورشید گرفتگی در بخش روابط طالع تان آغاز تازه ای را در مسائل رابطه ای خواهید داشت. سیاره نظم و تعهد به خورشید گرفتگی بسیار نزدیک است و نشان می دهد هر چیزی که بین شما و محبوب اتفاق می افتد را باید جدی گرفت. برای تیرماهی هایی که یک رابطه جدی را آغاز نموده اند نشانه هایی از تعهد دیده می گردد.

مرداد

این هفته در زندگی عاشقانه شما انرژی جریان دارد پس آمادگی یک رابطه شاد و پر انرژی را داشته باشید. اورانوس سیاره حاکم بر بخش روابط طالع تان در روز یکشنبه پیشروی می نماید و در نتیجه محبوب از زندگی یکنواخت و تکراری خسته گردیده و احتیاج به ماجراجویی و هیجان در زندگی را احساس می نماید. اتفاق دیگری که در طالع تان دیده می گردد این است که محبوب تصمیم غیرمنتظره ای در زمینه تحصیلاتش می گیرد و شما از این تصمیم او غافلگیر می شوید.

شهریور

آیا مجرد هستید و آمادگی آغاز یک رابطه را دارید؟ حتی اگر آمادگی اش را هم نداشته باشید باز هم عشق را جذب خواهید کرد زیرا ماه گرفتگی در بخش رومنس طالع تان اتفاق افتاده است و با سیاره زحل سیاره تعهد در ارتباط است. در مسیر زندگی تان عشق دیده می گردد. از پذیرفتنش نترسید.

مهر

زندگی عاشقانه شما کسل کننده نیست اما به نظر می رسد چندان پایدار هم نباشد. در سردرگمی عاطفی قرار گرفته اید یک لحظه شاد هستید و یک لحظه غمگین. مریخ همراه با اورانوس وارد بخش روابط طالع تان گردیده است. این هفته درگیری بین شما به اوج می رسد. هر اتفاقی که بیفتد بیشتر احساس رهایی می کنید تا حس از دست دادن.

آبان

مهم ترین بخش زندگی شما این هفته مصاحبه در رابطه با مسائل عاطفی است. به بهترین شکل می توانید احساس تان را ابراز کنید و محبوب را متقاعد کنید که می توانید یک زندگی شیرین و عاشقانه را با هم آغاز کنید و روی تصمیم خود مصمم هستید. نگران نباشید او باتمام وجود به حرف های شما گوش می دهد.

آذر

مریخ برای اولین بار بعد از دو سال وارد بخش رومنس طالع تان گردیده و تا اواسط ماه آینده همانجا باقی خواهد ماند. بیشتر از هر زمان دیگری احتیاج به عشق را احساس می کنید اگر تنها هستید بهترا ست در حال حاضر این احساس را از خودتان دور کنید. اگر در رابطه هستید ممکن است کمی درگیری داشته باشید اما پایان قلبتان را پر از عشق و نیروی زندگی احساس می کنید.

دی

این هفته بر سر دوراهی قرار می گیرید و این دوراهی به رابطه ای که در آن هستید مرتبط است. خورشید گرفتگی در بخش طالع تان باعث این اتفاق گردیده است. سیاره زحل ارتباط مستقیمی با خورشیدگرفتگی دارد بنابراین باید آماده پذیرفتن مسئولیت های جدید در زندگی تان باشید. می خواهید خودتان معین کننده سرنوشت تان باشید و به همین دلیل رابطه سالمی را آغاز خواهید کرد.

بهمن

بهتر است ترسی که در رابطه تان دارید را دور بریزید. شاید از این می ترسید که نتوانید مسئولیت های یک رابطه را بپذیرید. فکر نمی کردید وظایفی که قبول نموده بودید اینقدر سخت باشد. بنابراین به این فکر می افتید که آیا می توانید چنین رابطه ای را ادامه دهید؟ این هفته بهترین زمان برای تصمیم گیری است.

اسفند

اگر در رابطه هستید هر دو با هم تصمیم می گیرید کار کنید و زندگی را از پایه بسازید و برای رسیدن به یک هدف مشترک کوشش کنید. در واقع زوج باهوش و دانایی هستید که می توانید زوج های دیگری که به تازگی با آن ها دوست گردیده اید را هدایت کنید.

منبع: بدونیم
انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1230

به "طالع بینی هفتگی عشق (پانزدهم تا بیست و دوم دی)" امتیاز دهید

1 کاربر به "طالع بینی هفتگی عشق (پانزدهم تا بیست و دوم دی)" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالع بینی هفتگی عشق (پانزدهم تا بیست و دوم دی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید