سریع ترین شاسی بلند های 2019

به گزارش مجله پریها، امروزه کمپانی های مختلف با استفاده از فناوری های مدرن شاسی بلند ها و کراس اوور هایی قدرتمند خلق نموده و احتیاج افراد مذکور را رفع می نمایند.

سریع ترین شاسی بلند های 2019

اکثر خریداران اتومبیل های شاسی بلند به قدرت و شتاب وسیله مورد نظر خود توجه ننموده و فقط می خواهند یک رانندگی آرام و لذت بخش را تجربه نمایند. ولی بعضی ها علاوه بر خرید شاسی بلندی لوکس و خاص؛ به دنبال لذت بردن از رانندگی بوده و به همین دلیل شاسی بلند های قدرتمند و سریع را انتخاب می نمایند.

امروزه کمپانی های مختلف با استفاده از فناوری های مدرن شاسی بلند ها و کراس اوور هایی قدرتمند خلق نموده و احتیاج افراد مذکور را رفع می نمایند. در ادامه با ما همراه شوید تا با سریع ترین کراس اوور ها و شاسی بلند ها در سال 2019 آشنا شوید.

رولزرویس کالینان (Rolls-Royce Cullinan)

یک اتومبیل لوکس برای رسیدن به سرعتی مطلوب و ایده آل به پیشرانه ای قدرتمند احتیاج دارد. رولزرویس کالینان یکی از بهترین شاسی بلند های لوکس بازار بوده و پیشرانه آن کاملا احتیاج های شما را رفع نموده و قطعا از رانندگی با آن لذت خواهید برد. کالینان از پیشرانه 6.7 لیتری و مجهز به توربوشارژ دوگانه با توان 563 اسب بخار و گشتاور 627 پوند فوت استفاده می نماید. پیشرانه مذکور شتاب صفر تا 100 غول کمپانی رولزرویس را به 4.8 ثانیه رسانده است.

بی ام و ایکس 6 ام (BMW X. 6 M)

ایکس 6 ام را باید نسخه ای بزرگتر مدل ایکس 5 ام دانست. در این اتومبیل از پیشرانه 4.4 لیتری V. 8 و توربوشارژ دوقلو استفاده شده و شتاب صفر تا 100 آن به 3.8 ثانیه می رسد. پیشرانه ایکس 6 ام قدرتی معادل با 567 اسب بخار داشته و ایکس 6 ام یکی از سریع ترین اتومبیل های دنیا است.

رنج روور اسپرت اس وی آر (Range Rover Sport SVR)

رنج روور عملکرد مناسبی در جاده های صاف و هموار نداشته و بیشتر برروی ساخت و توسعه اتومبیل های آفرودی تمرکز نموده است. ولی جگوار و لندرور به یاری یکدیگر شتافته و محصولی به نام رنج روور اسپرت را برای قدرتنمایی در جاده های گوناگون فراوری نموده اند. در این اتومبیل از پیشرانه 5 لیتری V. 8 با توان 575 اسب بخار استفاده شده و شتاب صفر تا 100 آن تنها 4.3 ثانیه است.

مرسدس- ای ام جی جی ال اس 63 (Mercedes-AMG GLS 63)

مرسدس ای ام جی در لیست ما نمایندگانی داشته و برای آغاز باید به سراغ جی ال اس 63 رفت! در این محصول از پیشرانه 4 لیتری V. 8 و توربوشارژ دوقلو استفاده شده است. توان پیشرانه مذکور 577 اسب بخار بوده و شتاب صفر تا 100 آن تنها 4.5 ثانیه است.

مرسدس - ای ام جی جی ال ئی 63 اس (Mercedes-AMG GLE 63 S)

در این محصول دقیقا همانند جی ال اس 63 از پیشرانه 4 لیتری V. 8 و توربوشارژ دوقلو استفاده شده است. ولی باید توجه داشت که وزن جی ال ئی 63 اس از جی ال اس 63 کمتر بوده و به همین خاطر شتاب صفر تا 100 آن به 4.1 ثانیه رسیده است. بزودی نسخه 2020 این محصول معرفی شده و ظاهرا ای ام جی از پیشرانه ای قدرتمندتر در نسخه جدید آن استفاده خواهد نمود.

مرسدس - ای ام جی جی 63 (Mercedes-AMG G. 63)

در این محصول هم مانند دو اتومبیل پیشین از پیشرانه 4 لیتری V. 8 و مجهز به توربوشارژ دوقلو استفاده شده است. ولی پیشرانه مذکور در جی 63 کمی قدرتمندتر بوده و 627 پوند فوت گشتاور دارد. شتاب صفر تا 100 جی 63 به 3.9 ثانیه می رسد.

مازراتی لوانته تروفئو (Maserati Levante Trofeo)

در حالی که هنوز اثری از شاسی بلند کمپانی فراری نیست؛ مازراتی به انقلاب کراس اوور ها پیوسته و فعلا جای فراری را به عنوان نماینده صنعت خودروسازی ایتالیا پرنموده و با لامبورگینی رقابت می نماید. لوانته اصلی از پیشرانه 6 سیلندر و مجهز به توربوشارژ دوگانه استفاده می نماید. نسخه تروفئو مازراتی لوانته از پیشرانه 4 لیتری V. 8 و مجهز به توربوشارژ دوگانه با توان 582 اسب بخار و گشتاور 538 پوند فوت بهره می برد.

بنتلی بنتایگا اسپید (Bentley Bentayga Speed)

بنتلی بنتایگا همانند رولزرویس کالینان یک محصول لوکس بوده و اتومبیلی همه چیز تمام است. در بنتایگا از پیشرانه 6 لیتری W. 12 و مجهز به توربوشارژ دوگانه استفاده شده است. پیشرانه مذکور توانی معادل با 626 اسب بخار و 664 پوند فوت گشتاور دارد. نسخه اسپید بنتایگا تنها 26 اسب بخار نسبت به نسخه معمولی آن قدرتمندتر بوده و حداکثر سرعت آن به بیش از 190 مایل در ساعت می رسد.

لامبورگینی اوروس (Lamborghini Urus)

در ابتدا ادعا شده بود که شتاب صفر تا 100 لامبورگینی اوروس تنها 2.9 ثانیه خواهد بود. ولی بعضی از آزمون ها و آزمایش ها ثابت کرد که شتاب صفر تا 100 اوروس تنها 3.3 ثانیه است. با این وجود اوروس را باید یکی از سریع ترین شاسی بلند های دنیا دانست.

در این اتومبیل از پیشرانه V. 8 و توربوشارژ هایی دوقلو استفاده شده و توان آن به 641 اسب بخار می رسد. این محصول ایتالیایی واقعا قدرتمند بوده و چهره جذابی دارد؛ اما باید توجه داشت که سریع ترین شاسی بلند دنیا لامبورگینی اوروس نیست و این شاسی بلند جذاب باید با محصولی از کمپانی جیپ رقابت کند!

جیپ گرند چروکی ترک هاوک (Jeep Grand Cherokee Trackhawk)

فیات کرایسلر به کمپانی جیپ اجازه داد که از پیشرانه ای 6.2 لیتری و V. 8 به عنوان قلب تپنده گرند چروکی ترک هاوک استفاده کند. پیشرانه مذکور 707 اسب بخار قدرت داشته و گشتاور آن 881 نیوتن متر است. چروکی ترک هاوک به تمام اتومبیل های لیست ما طعنه زده و باید آن را جواهر گروه FAC بدانیم.

منبع: carbuzz

ترجمه: امین نقی زاده

منبع: فرادید
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2829

به "سریع ترین شاسی بلند های 2019" امتیاز دهید

1 کاربر به "سریع ترین شاسی بلند های 2019" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع ترین شاسی بلند های 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید