سروری: شورا منتظر پاسخ زاکانی درباره علت تغییر مدیران شهرداری ، شهرک سازی در تهران احتیاج به آنالیز دقیق تر

به گزارش مجله پریها، نایب رئیس شورای شهر تهران درباره نامه اعضای شورای شهر تهران به شهردار و درخواست شفافیت در موضوع علت تغییر مدیران شهرداری ، گفت: در جریان علت تغییرات نیستیم؛ اعضای شورای شهر تذکر دادند و شورا منتظر پاسخ شهردار است.

سروری: شورا منتظر پاسخ زاکانی درباره علت تغییر مدیران شهرداری ، شهرک سازی در تهران احتیاج به آنالیز دقیق تر

به گزارش خبرنگاران، پرویز سروری در حاشیه یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موضوع حمل و نقل برای شورا و شهرداری مساله اول است، اظهار کرد: طرح تراموا در دست مطالعه اولیه است، اما از هر ظرفیتی که بتواند گشایش ایجاد کند و شبکه متصل داشته باشیم، استقبال می کنیم.

او با بیان اینکه هنوز گزارش دقیق در مورد تراموا به شورا داده نشده و در مرحله مطالعه است، گفت: تراموا می تواند بخشی از احتیاجها را پاسخ دهد، اما باید مطالعات به دست شورا برسد.

زاکانی با اشاره به ظرفیت شهرک سازی در تهران گفت: ظرفیت در تهران وجود دارد، اما به شهرک هایی که سرانه ها را تامین و آسایش ایجاد کند، احتیاج داریم. آنچه شهردار عنوان نموده سبد احتیاجهای مردم در یک مختصات است. باید این شهرک ها تمام احتیاجها را پاسخ دهد و مردم بتوانند دسترسی لازم برای تامین احتیاجهای خود را داشته باشند. در تهران این امکان وجود دارد و باید حمایت کنیم اما احتیاج به آنالیز دقیق تر دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4729

به "سروری: شورا منتظر پاسخ زاکانی درباره علت تغییر مدیران شهرداری ، شهرک سازی در تهران احتیاج به آنالیز دقیق تر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروری: شورا منتظر پاسخ زاکانی درباره علت تغییر مدیران شهرداری ، شهرک سازی در تهران احتیاج به آنالیز دقیق تر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید