رشد 23 درصدی جابه جایی کالای اساسی از بنادر کشور

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران/خوزستان معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز 4.8 میلیون تن کالای اساسی از بنادر کشور جابه جا شده و این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 23 درصد رشد داشته است.

رشد 23 درصدی جابه جایی کالای اساسی از بنادر کشور

مهران قربانی در حاشیه بازدید از پایانه و اسکله بندر امام خمینی(ره) که امروز 11 خردادماه انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رانندگان متناسب با سرمایه ای که گذاشته اند به دنبال این هستند که از میان گزینه های مختلف بار، انتخاب و نسبت به حمل آن اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: بار می تواند کالای اساسی، تره بار، چغندرقند و یا گندم باشد اما آنچه اهمیت دارد این است که مطلوبیت و رضایتمندی برای رانندگان فراهم گردد تا برای حمل کالا انگیزه داشته باشند.

قربانی با بیان اینکه دغدغه کشور حمل کالای اساسی است، توضیح داد: در حال حاضر حدود یک میلیون تن کالای اساسی در بندر امام خمینی(ره) آماده حمل به سایر نقاط کشور است و رانندگان علیرغم وجود گزینه های مختلف برای حمل بار، کالای اساسی را برای حمل انتخاب می نمایند.

وی ادامه داد: هدف از بازدید امروز از بندر امام نیز این بود که فرایند اعلام بار تا مرحله بارگیری به طور کامل کنترل گردد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه رانندگان از حمل کالای موجود در خوزستان به سایر مناطق کشور استقبال خوبی نموده اند، گفت: از رانندگان استان های دیگر نیز دعوت می کنیم که به خوزستان بیایند و در حمل کالا از این استان به دیگر مناطق یاری نمایند.

وی مطرح کرد: بعضی از رانندگان در فرایند بارگیری در بندرامام از شرکت هایی که وظیفه بارگیری دارند، گلایه هایی را عنوان نموده اند که امیدواریم با پیگیری هایی که از سوی مجموعه های مسئول انجام خواهد شد، این گلایه ها نیز رفع گردد.

قربانی با اشاره به آمار حمل کالای اساسی در کشور گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز 4.8 میلیون تن کالای اساسی از بنادر کشور جابه جا شده و این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 23 درصد رشد داشته است. سهم بندر امام نیز از این میزان حمل کالای اساسی در کشور 56 درصد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3477

به "رشد 23 درصدی جابه جایی کالای اساسی از بنادر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 23 درصدی جابه جایی کالای اساسی از بنادر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید