راهنمای سفر با بچه ها

به گزارش مجله پریها، سفر با بچه ها همواره سخت، سخت و پر دردسر میباشد اما باید دانست که سفر با بچه ها با کمی صبر و استفاده از ابزارهایی خاص و کم هزینه و رفتاری مناسب می تواند لذت بخش باشد. سفر با بچه ها موهبت ها و مزایای دارد که به هیچ عنوان در تنهایی سفر کردن نصیب شما نخواهد شد. بچه ها با جذابیت و مهربانی که دارند، پاداش های بزرگی را نصیب شما خواهند کرد. بسیاری از کسانی که علاقه دارند خانوادگی سفر نمایند، نگران این موضوع هستند که این کار بسیار سخت و شاید حتی برای فرزندان شان خطرناک باشد. سفر با بچه ها قطعا چالش های خاص خود را دارد.

راهنمای سفر با بچه ها

جهانگرد ها بچه ها را دوست دارند

مردم بچه ها را بسیار دوست دارند. اگر این شانس را داشته باشید که با کودکی همسفر شوید؛ در اولین برخوردها در هواپیما و اتوبوس، پی به این اقبال و موهبت الهی خواهید برد. وقتی که با فرزندان خود همسفر می شوید، به راحتی می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و در جمع ها به آسانی پذیرفته می شوید. اتفاقی که در تنهایی سفر کردن ممکن نیست.

بچه ها را سرگرم کنید

نگهداری از بچه ها در سفر نیاز به کمی خلاقیت دارد. باید آن ها را در طول راستا سرگرم کنید. شما با وسایل زیادی میتوانید آن ها را مشغول کنید. برای مثال دفتر نقاشی، عروسک، کتاب داستان و یا در مسافرت های ساحلی میتوانید آن ها را با چوب، صدف، ستاره دریایی و برگ سرگرم کنید.

شکیبا باشید

در برخورد با بچه ها، شما فرصت کوتاهی برای براورده کردن نیازهای آنان در راه های مختلف دارید و زمانی که خواسته کودک انجام نگردد، به احتمال خیلی زیاد او خود را زمین می اندازد و آغاز به جیغ زدن و گریه می نماید. زمانی که کودک کج خلقی می نماید، او در حال کوشش برای گفتن حرفی به شماست. رفتار او می تواند به معنای خستگی یا گرسنگی باشد. ممکن است دلتنگ مادربزرگ و پدربزرگش باشد یا از ادامه سفر خسته شده باشد. معمولا مادرها در فهمیدن حرف های کودک بهترین هستند. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

بچه ها بسیار سازگار میباشند

بچه ها بیش از آن چه که شما فکر می کنید، می توانند به انجام کارها بپردازند. آن ها می توانند شکیبا، مهربان و مسئولیت پذیر باشند، و به مراقبت دایم نیاز ندارند. آیا کودک هنگام خداحافظی و ترک مکانی ناراحت و غمگین نمی گردد؟ چرا می گردد اما هر کسی باید این موضوع را بپذیرد و یاد بگیرد. کودک با قدم زدن میان جمعیت افراد غریبه یاد میگیرد که چگونه با آن ها دوست گردد؛ حتی با کسانی که هم زبان او نیستند. با اینکه والدین همواره میخواهند که کودک را از آسیب و مسائل دور نگه دارند، اما این قسمتی از زندگی و اجتناب ناپذیر است.

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3270

به "راهنمای سفر با بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر با بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید