دیدنی های رازآلود تایلند (تور تایلند)

به گزارش مجله پریها، همه ما دیدنی های معمول تایلند را می شناسیم. اما می دانستید خیلی از جاذبه های بی نظیر آن هنوز در پرده ای از اسرار به جای مانده و از دید بسیاری از گردشگران پنهان است؟

دیدنی های رازآلود تایلند (تور تایلند)

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

بر هیچ کس پوشیده نیست که تایلند یکی از زیبا ترین منظره ها روی کره را دارد. اگر می خواهید با سفر به یک کشور از سواحل رویایی، جنگل های انبوه، تاریخ غنی و فرهنگ و رسوم خاص بهره مند شوید، جایی بهتر از تایلند برا این کار وجود ندارد.

همانطور که گفتیم خیلی از تماشای های تایلند از چشم گردشگران دور مانده و ما امروز می خواهیم سری به آنها بزنیم. البته این به آن معنی نیست که در سفر به تایلند به تماشای های شناخته شده آن نروید، اما بهتر است وقتی را برای تماشا این جاذبه های خاص هم کنار بگذارید! سعی کنید جمعیت و شلوغی را دور بزنید و تایلند را از جایی آرام تر و خاص تر ببینید، جایی که هنوز به دست گردشگران کشف نشده و بکر مانده. به این ترتیب خاطرات و تجربه هایی بی مانند جمع خواهید کرد که قصه هایی که از آن دارید تا سال ها خود و اطرافیان تان را مشغول نگه خواهد داشت!

گوهرهای گمشده تایلند را پیدا کنیم!

کوه کای (کوه در زبان تایلندی به معنی جزیره است)

برای رسیدن به این جزیره باید از ساحل پوکت حدود 30 دقیقه با قایق سفر کنید، در این صورت است که ساحل بهشتی کوه کای را که از طریق ساحل پانگ نگا بای مخفی شده است پیدا خواهید کرد. این ساحل طلایی که از میان دریای آندامان بیرون زده، یک جزیره بیابانی واقعی است. در این جزیره هیچ کاری ندارید غیر از آنکه روی شن ها دراز بکشید و جنگل های کوچک را کشف کنید. با اینکه جزیره فعالیت های زیادی برای سرگرم کردن شما ندارد، اما خواهید خواست که یک هفته تمام در آن بمانید! دراز کشیدن در ساحل جزیره این حس را به شما می دهد که در این جهان تنها هستید و انگار تبعید شده اید! البته نگران نباشید، قایق های برگشت درست در کنار شما هستند و سریعا شما را پیش بقیه انسان ها می برند!

معبد پرازات هین فامای کمر

آنکور وات و معبدهای اطراف آن معرف ترین معبدهای کشور کامبوج هستند اما نمونه ای تماشای تر و شگفت انگیز تر در همین جا، در قلب تایلند جای گرفته است! در شهر کوچک فامای در فاصله حدود 1 ساعتی از کوهرات در شمال شرقی تایلند معبد پرازات هین فامای کمر جای گرفته است. یک دوچرخه کرایه کنید و در اطراف معبد و محوطه اطراف گشت بزنید. این مکان در اواخر قرن 10 و اوایل قرن 11 ساخته شد.

استان نان

دفن شده در شمال تایلند، در مرز لائوس استان نان واقع شده است. این استان حالت روستایی خود را حفظ نموده و پر از تپه های سر سبز و شالیزارهای برنج است. نان حالتی شبیه به چیانگ مای دارد اما مسافرها و بازدید کنندگان آن خیلی کمتر است. اگر در فصل گرم به این جا سفر کنید، احتمالا دسته های دراز و باریکی از فلفل را در کنار جاده ها می بینید که برای خشک شده آویخته شده اند، این نمادی از استان نان است و بعلاوه دلیلی برای خوشمزه بودن غذاهای محلی این منطقه رویایی!

کوه ماک

اگر جزیره ای آرام به دور از دیوانگی ها و سر و صداهای کوه پانگان و کوه ساموی می خواهید، کوه ماک همان مکانی است که دنبالش می شد. کوه ماک یک جزیره کوچک اما خوش بر و رو است که در شرق تایلند واقع شده است و زیاد از مرز تایلند و کامبوج دور نیست. این جزیره در استان ترات واقع شده است. اگر می خواهید از تایلند به کامبوج و یا برعکس مسافرت کنید، این مکان نقطه ای عالی برای توقف شما است، جای که می توانید با آرامش کامل در دریا و ساحل استراحت کنید و از یک طبیعت بکر و آسیب ندیده از طریق گردشگران لذت ببرید. این مکان کمتر از جاهای دیگر تایلند میزبان گردشگران بوده و تفریحات لوکس و فانتزی ندارد. پس اگر در پی چراغ های نئونی و فست فود هستید، بهتر است در پی جای دیگری باشید …

غار کاو اوانگ

اگر در جنوب غربی این کشور حیرت انگیز گشت و گذار می کنید، می توانید به این غار تماشای هم سر بزنید. این غار از بنگکوک حدود 3 ساعات فاصله دارد و در استان پتچابوری واقع شده است. در درون غار یکی از مجذوب کننده ترین و مخفی ترین معبدهای تایلند نهفته شده است و برای اینکه فضا راز آلود تر گردد، سوراخی هم در سقف غار وجود دارد که تنها به باریکه ای از نور اجازه می دهد تا غار را روشن کند!

منبع: فوت و فن / statravel.co.uk
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4687

به "دیدنی های رازآلود تایلند (تور تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های رازآلود تایلند (تور تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید