خرید یوسی رایگان بهتر است یا پولی؟

به گزارش مجله پریها، بازی پابجی یکی از محبوب ترین بازی های موبایل در سبک بتل رویال است که تجربه بسیار لذت بخشی را در فرایند بازی برای شما به ارمغان می آورد اما عموما یکی از مهم ترین سوالاتی که در این بازی وجود دارد، نحوه تهیه یوسی است چراکه به دو صورت رایگان و پولی می توان به یوسی در بازی پابجی دسترسی داشت! در این مقاله به شما می گوییم که یوسی چیست و چه استفاده هایی از آن در بازی پابجی می شود و تفاوت یوسی رایگان و پولی را با یکدیگر مورد بررسی قرار می دهیم.

خرید یوسی رایگان بهتر است یا پولی؟

آشنایی با بازی پابجی موبایل

بازی های سبک بتل رویال به دلیل نوع استفاده از سلاح و همچنین داستان خود دارای حس و حال بسیار ویژه و مناسبی است. از این رو تعداد علاقه مندان به این سبک نیز در این بازی به شدت بالا بوده و آن ها به دنبال این هستند که بتوانند تجربه لذت بخشی از فرایند بازی به دست آورند.

بازی پابجی در سال 2018 برای نسخه موبایل در دسترس کاربران و علاقه مندان به این بازی قرار گرفت اما یکی از مسئله های مهمی که در این بازی وجود دارد، موضوع ارزی به نام یوسی است که با استفاده از آن می توان به امکانات و ویژگی های ایده آلی دسترسی داشت.

از این رو در ادامه می خواهیم به معرفی و بررسی یوسی و نحوه استفاده از آن بپردازیم. البته بسیاری از بازکنان بازی پابجی تمایل به خرید یوسی دارند که در ادامه این مفهوم را نیز برای شما به صورت کامل باز می کنیم که استفاده از یوسی دارای چه مزایایی است.

اما قبل از بررسی این موارد بهتر است کمی در خصوص بازی پابجی بدانید! این بازی به دلیل سبک بتل رویال و داستان جذاب خود از محبوبیت بسیار زیادی در میان گیمر ها برخوردار است.

اما داستان بازی: شما از طریق هواپیما به یک منطقه ای از کره زمین به همراه 99 نفر دیگر فرستاده خواهید شد، در ابتدا سلاح و تجهیزاتی در اختیار شما قرار ندارد و باید با استفاده از نقاطی که بر روی نقشه وجود دارد، اقدام به جمع آوری سلاح و تجهیزات کنید و با استفاده از آن ها دشمنان خود را از پای در بیاورید.

رفته رفته دشمنان شما قوی تر شده و سلاح های شما نیاز به تقویت دارند تا بتوانند کارایی بهتر داشته باشند. از این رو بحثی تحت عنوان یوسی به میدان خواهد آمد که در ادامه اطلاعات کامل تری از آن به دست خواهید آورد.

خرید یوسی رایگان بهتر است یا پولی؟

یوسی در بازی پابجی چیست؟

یوسی در واقع نوعی ارز در بازی پابجی است که با استفاده از آن می توانید به دست آورد های بزرگی در بازی پابجی برسید. به عنوان مثال شما می توانید تجهیزات و سلاح های جدید را خریداری کنید و یا به قدرت آن ها بیافزایید.

علاوه بر این موارد شما می توانید با استفاده از یوسی برای شخصیت خود در بازی انواع لباس های مناسب برای انجام فرایند مسابقه را در نظر بگرید. به عنوان مثال نقشه هایی وجود دارد که لباس سفید می تواند به شناسایی شما توسط دشمنان کمک قابل توجه ای کند که این موضوع در نهایت باعث حذف شما از مسابقه می شود.

در همین خصوص با استفاده از یوسی می توانید لباس های مناسب و ایده آلی برای شخصیت خود تهیه کنید و از آن در مراحل مختلف بازی استفاده کنید.

خرید یوسی رایگان بهتر است یا پولی؟

یوسی را به چه صورت می توان تهیه کرد؟ نسخه رایگان بهتر است یا پولی؟

یکی از مهم ترین سوالات کاربران این است که چطور می توان یوسی را در بازی پابجی تهیه کرد؟ این کار بسیار ساده است، شما در خود بازی می توانید با پرداخت درون برنامه ای که البته به صورت دلار نیز است، برای خود تعداد قابل مشخصی، یوسی دریافت کنید.

البته شما در حین بازی و با انجام ماموریت های خود می توانید به مقدار مناسبی یوسی دسترسی داشته باشید که این موضوع وقت و زمان بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت! با این حال تفاوتی میان یوسی های خریداری شده و رایگان وجود ندارد و هر دوی آن ها از یک نوع هستند اما تفاوتی که در میان آن ها وجود دارد، تنها و تنها به دلیل شیوه استفاده از آن است که یوسی های پولی می توانند زمان را برای شما بخرند تا شما در زمان کوتاه تری به خواسته های خود دسترسی داشته باشید.

توجه داشته باشید که امکان خرید یوسی به صورت دلار ممکن است برای بسیاری از کاربران امکان پذیر نباشد، چراکه شما باید با استفاده از کارت بین المللی اقدام به تهیه و خرید یوسی کنید، از این رو می توانید از شرکت های واسط و معتبری که در این زمینه فعالت می کنند، استفاده کنید که یکی از معتبر ترین آن ها، وبسایت آسان جم است. حتما با بخش پشتیبانی این سایت در ارتباط باشید تا بتوانید مناسب ترین و بهترین یوسی را برای خود در زمانی کوتاه تهیه کنید.

انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3915

به "خرید یوسی رایگان بهتر است یا پولی؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "خرید یوسی رایگان بهتر است یا پولی؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید یوسی رایگان بهتر است یا پولی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید