خدیرا به جدایی از یوونتوس رضایت داد

به گزارش مجله پریها، هافبک آلمانی تیم فوتبال یوونتوس انتها تصمیم به ترک راه راه پوشان تورین گرفته است.

خدیرا به جدایی از یوونتوس رضایت داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، سامی خدیرا سرانجام به صورت قطعی تصمیم گرفته است که از یوونتوس جدا گردد و بیش از این فرصت محدود به جامانده به سرانجام دوران بازی اش را روی نیمکت بانوی پیر هدر ندهد.

طبق اعلام نشریه بیلد آلمان، خدیرا که در پنجره نقل وانتقالات تابستانی سال جاری با وجود آگاه بودن از قرار نداشتن در برنامه های آندره آ پیرلو حاضر نشد با یوونتوس برای فسخ دوجانبه قراردادش مصالحه کند، پس از قرار نگرفتن در لیست بازیکنان این تیم حالا به انجام این کار رضایت داده است.

خدیرای 33 ساله که سالانه شش میلیون یورو از یوونتوس حقوق می گیرد، امیدوار بود که با ماندن در یوونتوس راهی به ترکیب این تیم پیدا کند، اما او در این فصل حتی یک دقیقه در هیچ تورنمنتی به میدان نرفته است و به همین دلیل تصمیم گرفته که در پنجره نقل وانتقالات زمستانی بانوی پیر را ترک کند. این در حالی است که او تا سرانجام فصل جاری با یووه قرارداد دارد.

با توجه به اُفت شدید سطح عملکرد خدیرا در فصول اخیر و بالا بودن سن او به نظر نمی رسد که این بازیکن آلمانی شانسی برای پیوستن به یکی دیگر از تیم های مطرح قاره سبز داشته باشد و به همین دلیل هم محتمل ترین گزینه برای او رفتن به MLS است، جایی که گفته می گردد تیم اینتر میامی خواستار جذب اوست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3821

به "خدیرا به جدایی از یوونتوس رضایت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدیرا به جدایی از یوونتوس رضایت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید