خبرنگاران دستگیری 17 دزد مسلح و زورگیر در دزفول

به گزارش مجله پریها، اهواز - خبرنگاران - فرمانده انتظامی خوزستان گفت : 17 دزد مسلح و زورگیر سابقه دار در شهرستان دزفول با 27 فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند .

خبرنگاران دستگیری 17 دزد مسلح و زورگیر در دزفول

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده بامداد یکشنبه با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه وزورگیری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول نهاده شد.

وی اضافه نمود: ماموران پلیس آگاهی دزفول با کار اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند محسوس، نامحسوس و مستمر درطول یک هفته گذشته پیروز به شناسایی 17 نفر از سارقان مسلح و زورگیر شدند.

وی گفت : ماموران پس از هماهنگی قضایی طی چند عملیات جداگانه این سارقان مسلح و زورگیر سابقه دار را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده گفت: سارقان به تعداد 27 فقره انواع سرقت شامل چهار سرقت مسلحانه ،6 سرقت به عنف ، 12 سرقت موتورسیکلت عادی و پنج فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد سه قبضه سلاح غیر مجاز شکاری کشف شد، گفت: این اقدامات سلبی ماموران پلیس آگاهی دزفول باعث رضایتمندی بالای مردم و مسوولان این شهرستان شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3559

به "خبرنگاران دستگیری 17 دزد مسلح و زورگیر در دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری 17 دزد مسلح و زورگیر در دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید