توافق اولیه مدافع تیم ملی با پرسپولیس، فقط یک شرط باقی ماند!

به گزارش مجله پریها، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با پرسپولیس به توافق اولیه رسیده است اما شرط مهمی برای عقد قرارداد دارد.

توافق اولیه مدافع تیم ملی با پرسپولیس، فقط یک شرط باقی ماند!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مرتضی پورعلی گنجی مدافع مصدوم شنزن چین در چند ماه اخیر به علت پارگی رباط صلیبی نتوانست بازی کند تا از فهرست اردوهای تیم ملی ایران نیز به طور کامل کنار گذاشته شده و نتواند در بازی های انتخابی جام جهانی قطر حضور داشته باشد.

پورعلی گنجی که سابقه حضور در جام جهانی 2018 را در کارنامه دارد در کوشش است تا بار دیگر بتواند در مهم ترین رویداد فوتبال ملی جهان در 2022 شرکت کند.

او که همیشه جزو یکی از بازیکنان مد نظر تیم های ایران از جمله پرسپولیس بوده است، علاقه خود برای پیوستن به این تیم را پنهان ننموده و هنوز هم یکی از گزینه های مد نظر سرمربی پرسپولیس برای پیوستن به جمع سرخپوشان در تابستان امسال است. یحیی گل محمدی که دوستی قدیمی با پورعلی گنجی دارد خواهان جذب این بازیکن از سوی باشگاه شده است تا رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس هم مذاکرات اولیه با مدیر برنامه های او را شروع کند.

پور علی گنجی به توافقات لازم با پرسپولیس رسیده است اما اولویت خود را ادامه حضور در فوتبال کشورهای خارجی علام نموده است. مدافع پیشین تیم ملی ایران در صورتی که تا انتها خردادماه نتواند به توافق با باشگاه چینی برای ادامه بازی برسد و پیشنهادی از کشورهای حوزه خلیج فارس نداشته باشد راهی پرسپولیس می گردد در غیر این صورت فصل آینده نیز به عنوان لژیونر فوتبال خود را ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4650

به "توافق اولیه مدافع تیم ملی با پرسپولیس، فقط یک شرط باقی ماند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق اولیه مدافع تیم ملی با پرسپولیس، فقط یک شرط باقی ماند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید