(تصاویر) زنگ خطر برای قایقرانی اهواز

به گزارش مجله پریها، سال ها است که ورزش قایقرانی در استان به خاطر نبود باشگاه های قایقرانی استاندارد و اسکله و نبود زیرساخت مناسب در استان فقیر است که برای جبران این عقب ماندگی در جلسات اخیر شورای ورزش استان مقرر شد که اسکله آماده شده به اداره کل ورزش و جوانان تحویل داده شود، اما پس از سال ها که در نهایت اسکله آماده شده، این بار بحث تامین بودجه نصب اسکله مطرح است تا جایی که گویا این داستان که قدمت آن به بیش از 10 سال می رسد، همچنان ادامه دارد و معطل ماندن این قضیه باعث شد، فعالیت قایقرانی اهواز به دلیل مکان غیراستاندارد حال حاضر، نداشتن اسکله و نبود ایمنی های حداقلی، تعطیل شود تا مبادا در میان ذوق و شوق زدن به آب، جان کسی از دست برود.

(تصاویر) زنگ خطر برای قایقرانی اهواز

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

دبیر فدراسیون قایقرانی در سفری که اول دی ماه امسال به خوزستان داشت عنوان نمود قایقرانی اهواز به دلیل مکان غیراستاندارد حال حاضر و نداشتن اسکله و نبود ایمنی های حداقلی، باید تعطیل شود تا اسکله جدید نصب شود.

تمرینات بانوان ورزشکار چند هفته ای است که تعطیل شده و آقایان هم با شرایط سختی، روزانه تمرین می کنند. بنا به گفته رئیس هیات قایقرانی خوزستان قرار بود این اسکله تا خاتمه مهرماه 99 به بهره برداری برسد.

عکاس: علیرضا محمدی/ ایسنا

منبع: فرارو
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3958

به "(تصاویر) زنگ خطر برای قایقرانی اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) زنگ خطر برای قایقرانی اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید