با بهترین سواحل تایلند آشنا شوید

به گزارش مجله پریها، یکی از بهترین جاذبه‌های کشور تایلند سواجل آن همراه با پیاده‌روی بر روی شن‌های سفید، ورزش های مهیج آبی هیجان انگیز است. در این مقاله شما را با بهترین سواحل تایلند برای تجربه یک سفر عالی و پرهیجان پرداخته‌ایم.

با بهترین سواحل تایلند آشنا شوید

ساحل ریلی تایلند

ساحل ریلی (Railay) یکی از خیره‌کننده‌ترین جاذبه‌های کشور تایلند است. در این ساحل می‌توانید مدتی را از شلوغی شهر فرار نمایید و به ساحل دور افتاده و آرامی بروید که در اطراف آن صخره‌های سنگ آهکی و جنگل‌های انبوه وجود دارد. ساحل رایلی با تفریحات هیجان‌انگیزی که دارد برای ماجراجویان و هم برای کسانی که در جست و جوی آرامش هستند مناسب می‌باشد. آمدن به این ساحل در تمام مدت سال مناسب می‌باشد و در آنجا می‌توانید صخره نوری، غواصی و فیل سواری را امتحان نمایید.

ساحل کاتانوی

ساحل کاتا نوی (Kata Noi) چشم‌اندازهای جادویی بسیاری دارد و بهترین محل برای تجربه ساعت‌ها پیاده‌روی بر روی شن‌های نرم سفید می‌باشد. این ساحل از زیباترین سواحل تایلند به شمار می‌رود. بهترین زمان برای سفر به ساحل  به آن از نوامبر تا آوریل می‌باشد و مکانی محبوب برای موج سواری و غواصی به شمار می‌رود. در مغازه‌هایی که در ساحل هستند بوردهای موج سوری کرایه داده می‌شود و اگر لازم باشد می توانید قبل از موج سواری تمریناتی را انجام بدهید.

ساحل نای هارن (Nai Harn)

ساحل کم جمعیت نای هارن در بین بهترین سواحل تایلند قرار گرفته است. دور این ساحل را تپه‌های سرسبز احاطه شده که زیبایی خاصی به ساحل داده است. این ساحل برای لذت بردن از شنایی آرامش‌بخش در محیطی آرام می‌باشد. در تمام مدت سال می‌توانید به این ساحل بروید. ساحل رستوران‌های زیادی دارد که در آن ها غذاهای اصیل تایلندی سرو می‌گردد.

ساحل سان رایز (Sun Rise)

ساحل سان رایز از بهترین سواحل تایلند بوده که به داشتن طبیعتی تماشایی معروف می‌باشد. در کنار این ساحل هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس زیادی دیده می‌شود. بهترین زمان برای سفر به این ساحل در تور تایلند ارزان ماه‌های نوامبر تا آوریل است. سان رایز در کو لیپه بهترین ساحل تایلند است که بیشتر مردم آن را به غواصی می شناسند چون موجودات دریایی و آبزی زیادی داشته که در همه ی قسمت‌‌ها به شنا می‌پردازند.

انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 72

به "با بهترین سواحل تایلند آشنا شوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با بهترین سواحل تایلند آشنا شوید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین سواحل تایلند آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید