بخشدار ویژه خارک گفت آماده پذیرایی از مسافرین هستیم

به گزارش مجله پریها، محمود رضایی بخشدار ویژه خارک گفت برای نوروز برنامه ریزی مناسبی انجام داده ایم و میزبان شایسته ای برای سفرهای نوروزی به جزیره خارک هستیم

بخشدار ویژه خارک گفت آماده پذیرایی از مسافرین هستیم

بخشدار ویژه خارک گفت: تلاش ویژه‌ای داریم تا میزبان خوبی برای سفرهای نوروزی به جزیره خارک باشیم. محمود رضایی اظهار کرد: جزیره مقاوم خارک یکی مهمترین و حیاتی ترین مراکز کشور آماده پذیرایی از موج اول مهمانان نوروزی است.

وی افزود: جلسات متعددی در حوزه های مختلف ورود مهمانان نوروزی و زائران راهیان نور دریایی در جزیره خارک با حضور مسئولان استانی و حتی کشوری برگزار شد. شش شناور مسافربری در تعطیلات نوروز وظیفه حمل و نقل مسافران دریایی خارک را بعهده دارند.

بخشدار ویژه خارک اضافه کرد: جزیره خارک از لحاظ مکانی در تعطیلات نوروزی بسیار خاص است چون خروج اهالی شریف خارک برای تعطیلات یکی از مهم‌ترین مسائل چند سال اخیر بود که با همکاری و همراهی بخش خصوصی و اعضای شورای اداره بخش ویژه خارک تمهیدات گسترده‌ای برای خروج وسایل نقلیه و خانواده‌های خارکی اندیشیده شد.

وی ادامه داد: تاکنون گزارش تخلف به این بخشداری واصل نشده است و همکاران من در بخش ویژه خارک به‌صورت ساعتی مسائل ورود و خروج را رصد می‌کنند و از این بابت تا این لحظه نگرانی وجود نداشته است.

رضایی با اشاره به برگزاری ارودی راهیان نور دریایی در جزیره خارک گفت: خوشبختانه چندین کاروان راهیان نور دریایی با استقبال باشکوه امام جمعه و مدیران ارشد بخش ویژه خارک وارد جزیره خارک شده و تا آنجایی که توانستیم سعی کردیم میزبان خوبی در حوزه راهیان نور دریایی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد راسخ داریم که این اردو راهیان نور دریایی کشور تاثیرگذاری بسیار زیادی در حوزه انتقال پیام رشادت و ایستادگی جزیره مقاوم خارک دارد.

انتشار: 28 اسفند 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 174

به "بخشدار ویژه خارک گفت آماده پذیرایی از مسافرین هستیم" امتیاز دهید

2 کاربر به "بخشدار ویژه خارک گفت آماده پذیرایی از مسافرین هستیم" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشدار ویژه خارک گفت آماده پذیرایی از مسافرین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید