بازی تاج و تخت ، قهرمان دنیا در قلمرو پادشاهی زارع گرفتار شد

به گزارش مجله پریها، امیرحسین زارع با پیروزی در مرحله فینال مسابقات دنیای علاوه بر کسب سهمیه المپیک، عنوان قهرمانی دنیا را در وزن 125 کیلو بدست آورد.

بازی تاج و تخت ، قهرمان دنیا در قلمرو پادشاهی زارع گرفتار شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ادامه فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی دنیا که در شهر بلگراد صربستان برگزار می گردد، امیرحسین زارع و گنو پتریاشویلی در وزن 125 کیلوگرم به مصاف هم رفتند که نماینده ایران با دوبنده آبی و نماینده گرجستان با دوبنده قرمز بر روی تشک حضور پیدا کردند.

زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل یونووان اسمیت از پورتوریکو با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 11 بر 4 دانیل لیگتی از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نماینده وزن 125 کیلو کشورمان در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر از سد طا ها آکگول، قهرمان المپیک و دنیا از ترکیه گذشت و با جبران شکست سال گذشته، راهی ملاقات فینال شد.

وی در ملاقات پایانی با گنو پتریاشویلی قهرمان دنیا و دارنده مدال نقره و برنز المپیک از گرجستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید.

زارع علاوه برکسب اولین مدال طلای کاروان ایران، سهمیه المپیک پاریس را هم کسب کرد.

قق

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4877

به "بازی تاج و تخت ، قهرمان دنیا در قلمرو پادشاهی زارع گرفتار شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "بازی تاج و تخت ، قهرمان دنیا در قلمرو پادشاهی زارع گرفتار شد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تاج و تخت ، قهرمان دنیا در قلمرو پادشاهی زارع گرفتار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید