آلونسو: دروغ های خاصی درباره دوران حضورم در فرمول یک گسترش یافت، خودخواه نیستم

به گزارش مجله پریها، راننده پیشین فرمول یک مدعی است در سالیان اخیر دروغ های خاصی درباره او در سطح دنیا انتشار یافته اند که عاری از واقعیت هستند.

آلونسو: دروغ های خاصی درباره دوران حضورم در فرمول یک گسترش یافت، خودخواه نیستم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از F1 Racing، فرناندو آلونسو معتقد است که دروغ های خاصی در خصوص او به ویژه درباره شوک وارد شده پس از دست دادن قهرمانی فرمول یک 2012 در سطح رسانه های جهانی با انتشار هدفمند یک تصویر پخش شدند.

راننده 38 ساله اسپانیایی و قهرمان دو دوره فرمول یک که اکنون در رالی داکار رقابت می نماید در این رابطه گفت: در دوران حضورم در فرمول یک دروغ هایی درباره من انتشار یافتند که واقعیت ندارند. درباره این که من با از دست رفتن قهرمانی فرمول یک در سال 2012 در مصاف با سباستین فتل دچار شوک شدم، باید بگویم هرگز اینگونه نبوده است. من از ماشین خارج شدم و به فلیپ، دیگر هم تیمی خود که نمی توانست جلوی گریه اش را بگیرد، نگاه کردم. او کنار مکانیک خود و همسرش قرار داشت، بنابراین ایستادم و منتظرش ماندم. آنالیز کردم آیا شرایط او طبیعی است یا خیر. واقعیت این است که از این اتفاق در اندوه و یا شوک بودم. این مسئله هیچ اهمیتی برای من نداشت. می خواستم فلیپ را در آغوش بگیرم.

فرناندو آلونسو در واکنش به این صحبت ها که او را راننده ای خودخواه در فرمول یک می دانستند، گفت: من همیشه پاداش های پیروزی و قهرمانی در فراری یا دیگر تیم ها را میان مکانیک ها تقسیم می کردم. فکر می کردم موفقیت من حاصل کار گروهی است. بنابراین اگر پاداش 30 هزار دلاری به من تعلق می یافت آن را میان اعضای تیمم تقسیم می کردم، پس خوذدخواه نیستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3215

به "آلونسو: دروغ های خاصی درباره دوران حضورم در فرمول یک گسترش یافت، خودخواه نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلونسو: دروغ های خاصی درباره دوران حضورم در فرمول یک گسترش یافت، خودخواه نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید