پارک آبی کارتون نت ورک آمازون در پاتایا

به گزارش مجله پریها، پارک آبی کارتون نت ورک آمازون (Cartoon Network Amazon) از بهترین پارکهای آبی جهان در شهر پاتایا است. این پارک آبی در کشور تایلند با مدرن‌ترین تجهیزات پارک‌های آبی ساخته و مدیریت می‌شود.

پارک آبی کارتون نت ورک آمازون در پاتایا

این پارک اولین مجموعه از سری مجموعه پارک‌های آبی مشهور کارتون نت نت ورک در جهان می‌باشد. این پارک چندمنظوره برای جذابیت هر چه بیشتر پارک از شخصیت های کارتونی استفاده کرده است. این پارک در سال 2014 افتتاح شد و دارای 6 قسمت مجزا است. در این پارک همچنین سایر امکانات خدماتی و رفاهی مانند رستوران‌ها و مغازه‌ها در سطح عالی وجود دارد.

بخش The Omniverse

این بخش که بر پایه تم شخصیت کارتونی Ben 10 طراحی شده  و خود به 6 قسمت تقسیم می‌شود. بخش Omnitrix که به عنوان اولین رولر کوستر به این سبک در جهان شناخته شده است و بیش از 23 متر ارتفاع دارد. 5 بخش دیگر نیز بخش های The Alien Attack، Tor، The XLR8، Humangasaur و Goop Loop هستند.

بخش Mega Wave

بخش Mega Wave بیشتر برای استراحت گردشگران طراحی شده و مخصوص خانواده ها می‌باشد و نمایش‌های جالبی برای بازدید دارد.

بخش Foodville

این بخش دارای انواع رستوران ها، فست فود ها و امکانات متنوع دیگر است. انواع غذاهای بین المللی از ژاپن، کره، هند و آمریکا و انواع پیتزا در این رستوران‌ها برای میل کردن وجود دارند.

بخش Surf Arena

این بخش مربوط به سرفینگ و موج سواری در دریا است.

بخش Cartoonival

این بخش مخصوص کودکان است و در آن نمایش شخصیتهای کارتونی مشهور کارتون نت ورک را می‌توانید مشاهده کنید. ضمن اینکه در این بخش انواع فواره‌ها و تیوب ها نیز برای تفریح موجود هستند. با دانستن قیمت تور تایلند می‌توانید راحت‌تر تصمیم بگیرید که به این کشور سفر کنید.

بخش Riptide rapids

این بخش مانند جنگل آمازون شبیه سازی شده و مسافتی 335 متری ر ابا تیوب در جنگل آمازون سرسره سواری خواهید کرد.

انتشار: 27 تیر 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 98

به "پارک آبی کارتون نت ورک آمازون در پاتایا" امتیاز دهید

2 کاربر به "پارک آبی کارتون نت ورک آمازون در پاتایا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک آبی کارتون نت ورک آمازون در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید