صفر تا صد سفر به استانبول ترکیه (نوروز 1403)

به گزارش مجله پریها، یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب استانبول در سفر به ترکیه، کمتر بودن هزینه های آن در مقایسه با سفر به سایر شهرها و کشورهای اروپایی است.

صفر تا صد سفر به استانبول ترکیه (نوروز 1403)

خبرنگاران: استانبول ترکیه از محبوب ترین شهرهای گردشگری در دنیا، هر ساله میزبان مسافران زیادی است که مشتاق بازدید از جاذبه های تاریخی، طبیعی، شهری یا حضور در انواع رویدادها و جشنواره های فرهنگی-هنری و مفرح هستند. یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب استانبول در سفر به ترکیه، کمتر بودن هزینه های آن در مقایسه با سفر به سایر شهرها و کشورهای اروپایی است.

چرا به استانبول سفر کنیم؟

شهر مجذوب نماینده استانبول با پیشینه و قدمت بسیار تاریخی خود و به علت قرار داشتن در محل تلاقی قاره های آسیا و اروپا به هم به وسیله تنگه بسفر، همواره مورد توجه تمدن های تاثیرگذاری بوده است. این موضوع که به خوبی در آثار متعدد و بجامانده از دوره هایی مانند یونان و روم باستان و امپراتوری هایی همچون هخامنشی، بیزانس، سلجوقی و عثمانی قابل مشاهده می باشد، امروزه زیبایی های استانبول ترکیه را بیشتر نموده اند.

از سوی دیگر، علاوه بر انواع رویدادها و جشنواره های فرهنگی-هنری در طول سال و توسعه و مدرن شدن این شهر در منطقه ها مختلف، باعث شده استانبول دارای یکی از برترین مراکز خرید، پارک های بسیار زیبا، مراکز تفریحی هیجان انگیز، موزه های معروف، بازارها قدیمی و تاریخی، بازارچه های محلی و شگفت انگیز و بسیاری ویژگی های دیگر باشد و گردشگران از سراسر دنیا با اشتیاق به آن سفر نمایند.

استانبول رفتیم کجا بریم؟

با توجه به اینکه شهر زیبا و تاریخی استانبول دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است، هر گردشگری خیلی راحت می تواند متناسب با علاقه خود، چندین مکان را برای بازدید در نظر بگیرد. بطور مثال، بازدید از برج گالاتا، کلیسای چورا، مسجد ایاصوفیه، کاخ دولما باغچه، یا خرید از بازار بزرگ استانبول و بازارهای محلی و …

مسئله ای که گاهی ممکن است در رابطه با بازدید از جاهای دیدنی و معروف استانبول طی یک روز یا مدت زمان سفرتان به این شهر پیش بیاید، نحوه تردد در شهر به علت ازدحام و بالا بودن کرایه تاکسی یا ناآشنایی به ایستگاه های اتوبوس و مترو و مسیرهای آنها در سطح شهر می باشد. به همین علت، رایج ترین راه چاره مسافران برای این منظور، رنت ماشین در استانبول ترکیه است؛ بدین شکل، نه تنها شما خیلی سریع و آسان می توانید در طول روز به چندین مکان دیدنی شهر بروید، بلکه دیگر نیازی نیست نگران مدیریت هزینه های خود باشید.

لازم به ذکر است، هزینه اجاره خودرو در استانبول برای یک روز کامل، برابر با کرایه تاکسی از فرودگاه صبیحا به میدان تقسیم است؛ به همین علت، به مسافران توصیه می گردد با کرایه ماشین از مجموعه خوش نام GoToSafar که شرایط بسیار آسانی در این رابطه دارند، با خیال راحت در شهر بزرگ استانبول به مکان ها مختلف تردد نمایند. بدین ترتیب، مسافران علاوه بر مدیریت آسان هزینه های خود، می توانند در هر ساعتی از شبانه روز به چندین مکان یا منطقه در استانبول بروند و از گشت و گذار در شهر با استفاده از اپلیکیشن های مسیریابی، لذت ببرند.

بعضی از مکان های تفریحی و گردشگری استانبول:

مسجد ایاصوفیه

بازار بزرگ استانبول

کاخ دلماباغچه

آکواریوم استانبول

کشتی سواری در بسفر

پارک جنگلی بلگراد در استانبول

موزه اسباب بازی استانبول

پارک آبی آکوا مارین استانبول

پارک برفی سرپوشیده توریوم

جزیره بیوک آدا

استانبول رفتیم کجا بمونیم؟

از جمله نکات مهم برای هر مسافر، انتخاب مناسب ترین مکان برای اقامت است که در عین نزدیکی به منطقه ها دلخواه، ویژگی ها و امکانات لازم را نیز داشته و بودجه آنها را نیز دچار مشکل نکند؛ از این رو، اجاره اپارتمان مبله در منطقه تکسیم استانبول به علت نزدیکی به مراکز خرید یا اجاره خانه مبله در منطقه استقلال بواسطه فاصله کم با بیشتر جاذبه های گردشگری یا اجاره ویلا در منطقه شیشلی در استانبول، در دسترس مسافرین است.

به بیان دیگر، اجاره روزانه یا هفتگی چنین خانه هایی در استانبول به علت ویژگی ها و امکانات ارائه شده، علاوه بر اینکه درست همچون هتل های لوکس و 5 ستاره می باشند، مزایای دیگری نیز دارند که موجب محبوبیت آنها شده اند؛ از جمله این موارد، می توان به گستردگی آنها در تمامی منطقه ها استانبول (بویژه منطقه ها محبوب شهر)، تنوع این قبیل خانه ها (آپارتمان مبله، ویلا، سوئیت و خانه)، تکمیل تمامی امکانات موردنیاز مسافرین (لوازم آشپزخانه، ماشین لباسشویی، اتو، سشوار و …)، حریم خصوصی و اختصاصی بیشتر (استخر و حیاط)، و بسیاری امتیازات دیگر اشاره داشت؛ اقامت در چنین خانه هایی، بسیار مناسب مسافرت های خانوادگی بوده و حس خانه شخصی را به مسافران می دهند. بعضی دیگر از منطقه ها محبوب استانبول برای اجاره روزانه خانه مبله، آپارتمان، ویلا و سوئیت در استانبول و دلایل محبوبیتشان، به توضیح زیر می باشند

منطقه سلطان احمد به علت مناسب بودن آن برای کسانی که با خانواده یا برای اولین بار به استانبول سفر نموده اند

منطقه کاراکوی به علت نزدیکی به سیستم حمل و نقل عمومی و برترین مسیرهای پیاده روی در استانبول

منطقه دنیاگیر به علت دسترسی به امکانات متعدد و مناسب بودن برای اقامت های کوتاه و بلند مدت

منطقه بشیکتاش به علت گشت و گذار و تماشای چشم انداز غروب آفتاب در حاشیه تنگه بسفر

منطقه کادیکوی به علت بافت زیبای تاریخی در سمت آسیایی استانبول

منطقه گالاتا به علت داشتن کافه های دنج و فضای آرام

منطقه نیشانتاشی به علت مراکز خرید لوکس و کافه های عالی

شما می توانید از وبسایت GoToSafar که بیش از 3800 اقامتگاه قابل رزرو در استانبول دارد. تصاویر و معینات کامل مربوط به هر اقامتگاه، موقعیت آن روی نقشه و قیمت آن را مشاهده و سپس درخواست رزرو دهید.

چجوری بریم استانبول؟

در حالت کلی، رایج ترین روش برای سفر به استانبول، که بسیار سریع و آسان نیز می باشد، هواپیماست؛ این در حالی است که، شما می توانید روش های دیگری را نیز انتخاب کنید که کمی سخت تر و شاید همراه با چالش هایی نسبتا زیادی برایتان همراه خواهد بود. در این روش، مسافرت به استانبول ترکیه صرفا با خودروی شخصی پس از دریافت پلاک بین المللی (کاپتاژ)، یا اجاره خودرو در ترکیه و مرز وان امکان پذیر است؛ اما، شما می توانید با خرید بلیط هواپیما از وب سایت GoToSafar، به راحت ترین روش ممکن و با دریافت مناسب ترین قیمت ها، از هر کجای ایران سفر امن و راحتی را به اقصی نقاط ترکیه و استانبول داشته باشد، چرا که برترین راه رفتن به استانبول، سفر با هواپیماست.

چطور از خدمات ترانسفر تو استانبول استفاده کنیم؟

خدمات ترانسفر یا اجاره خودرو با راننده، یکی از روش هایی است که مسافران می توانند در سفر به استانبول ترکیه، از آن استفاده نمایند؛ بدین ترتیب، مسافرینی که تمایلی به رانندگی در استانبول ندارند یا دارای گواهینامه رانندگی معتبر بین المللی نیستند، به راحتی می توانند یک خودرو را با راننده در استانبول اجاره نموده تا آنها را برای مثال، از فرودگاه به هتل یا اخانه اجاره شده برساند یا از نقطه ای در شهر در تاریخ و ساعت از پیش معین شده، به مکان مورد نظر آنها برساند.

برای این منظور، شما می توانید از وب سایت GoToSafar باخیال راحت یک خودرو لوکس با راننده ای حرفه ای که آشنا به تمامی مسیرها می باشد، اجاره کنید و دیگر نگران هیچ موضوعی نباشید.

چقدر بیمه مسافرتی برای سفر به استانبول مهم هست؟

یکی از نکات مهمی که هنگام سفر به ترکیه و استانبول باید درنظر بگیرید، بیمه مسافرتی است؛ در واقع فرقی نمی نماید شما قصد سفر به کدام کشور یا شهر را دارید، چون داشتن بیمه مسافرتی به شما یاری می نماید اگر دچار بیماری شدید یا حادثه ناخوشایندی برای شما یا همراهانتان رخ داد، خیلی راحت و بدون نگرانی از کم شدن بودجه سفرتان، آنها را بپردازید. پس، اکیدا توصیه می گردد در تمامی سفرهای برون مرزی خود به شهرهایی شگفت انگیزی مانند استانبول، برای افزایش آسودگی خیال خود و کاهش هرگونه نگرانی، بیمه مسافرتی خود را از وب سایت GoToSafar که سال ها تجربه پیروز در این رابطه دارند را انتخاب کنید.

با GoToSafar با آسودگی خاطر سفر کنید

سفر با آسودگی خاطر، یکی از ضرورت هاست چراکه قصد همه ما در بیشتر مواقع از سفر، رسیدن به یک آرامش روانی است. به همین دلیل، پلتفرم هایی نظیر GoToSafar، مسئله اقامت را که از مهمترین دغدغه ها و نگرانی های هر مسافری می باشد، به راحتی حل نموده است؛ این مجموعه، با ارائه انواع اقامتگاه، انواع خودرو با راننده و بدون راننده، تور ترکیه، بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و رزرو هتل سهم بسزایی در این رابطه دارد.

در حقیقت، مجموعه GoToSafar دارای مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشور، مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و نیز نماد اعتماد الکترونیکی بوده و به همین علت، شما جهت رزرو اقامتگاه و استفاده از سایر خدمات این مجموعه، می توانید با اطمینان خاطر کامل و آسودگی خیال، تجربه سفری راحت و مطمئن را داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با خدمات وب سایت GoToSafar، مشاهده و رزرو اقامتگاه در برترین شهرهای ترکیه و بعلاوه اجاره خودرو در ترکیه، رزرو بلیط هواپیما و هتل و … به آدرس اینترنتی www.gotosafar.com مراجعه کنید؛ برای پیدا کردن پیج اینستاگرامی این مجموعه نیز، کافی است GoToSafar را در آن جستجو کنید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 7 دی 1402 بروزرسانی: 7 دی 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4892

به "صفر تا صد سفر به استانبول ترکیه (نوروز 1403)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا صد سفر به استانبول ترکیه (نوروز 1403)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید