ویژگی های یک کفش اسپرت و کتونی اورجینال

به گزارش مجله پریها، کفش ها انواع مختلفی دارند و یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین انواع آنها که دلیل محبوبیت و پر استفاده بودنش ویژگی ها و مزایایی است که در ادامه برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد، کفش های اسپرت و کتونی هایی می باشند که البته یا باید اورجینال باشند و یا باید حداقل از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشند و به قولی ها کپی باشند. در این مقاله که توسط فروشگاه اینترنتی وینگوگ آماده شده است قصد داریم، این ویژگی ها و مزایا که کفش های اسپرت و کتونی ها باید داشته باشند را برای شما عزیزان بیان کنیم

ویژگی های یک کفش اسپرت و کتونی اورجینال

کتونی چیست ؟

در واقع کتونی نامی عامیانه برای کفش های اسپرت و ورزشی است که همانطور که در زبان اینگلیسی نام اسنیکرز رواج یافته در زبان فارسی در بین مردم باب شده و کفش های اسپرت را اینگونه نام نهاده اند. اما در اصل کتونی به کفش های اسپرتی گفته می شود که معمولا راحت هستند، رویه شان پارچه ای و یا از الیاف پارچه است و سبک وزن و مناسب پیاده روی هستند.

کفش اسپرت باید اورجینال و یا با کیفیت باشد.

در حال حاضر کفش های اسپرت موجود در فروشگاه های مختلف سراسر کشور به 4 دسته تقسیم می شوند. کفش های اسپرت اورجینال، کفش های اسپرت های کپی ویتنامی، کفش های اسپرت های کپی ایرانی و کتونی های بی کیفیت تقلبی و ارزان قیمت. خرید سه نمونه اول، به شرط اینکه کیفیت لازم را داشته باشند و از ویژگی هایی که در ادامه بیان خواهیم کرد برخوردار باشند بلا مانع و به صرفه است و اما هر چند ارزان، به هیچ عنوان خرید کفش های اسپرت ارزان قیمت که ممکن است با همان بار اول پوشیدن آنها، بد فرم و یا پاره شوند به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود.

و اما ویژگی هایی که کفش های اسپرت باید داشته باشند.

  • اولین و ومهمترین ویژگی که در واقع دلیل محبوبیت بالای کفش های اسپرت است، راحتی آن ها است، راحتی با در نظر گرفتن فاکتور های مختلفی به دست می آید که این فاکتور ها نیز به خودی خود سایر ویژگی هایی هستند که یک کفش اسپرت اورجینال و با کیفیت باشد داشته باشد. راحتی در کفش های اسپرت درجه بندی می شود و باید بدانید که کفش ها و کتونی های همه برند های معتبر جهانی راحتی لازم را دارند اما راحتی آنها رتبه بندی شده است و با هم متفاوت می باشد.
  • کفش های اسپرت اورجینال و با کیفیت باید سبک وزن باشند، سبک بودن این محصولات یکی از عواملی است که راحتی آنها را نتیجه می دهد. هرچه این سبک وزن بودن بیشتر باشد، ارزش خرید کفش اسپرت و استفاده از ان برای شرایطی همانند پوشیدن طولانی مدت و یا پیاده روی ورزش کردن، بیشتر خواهد بود.
  • کفش های اسپرت و کتونی های اورجینال کاملا ضد تعریق هستند، به دلیل استفاده از این محصولات برای شرایط سختی همانند ورزش کردن و یا پیاده روی و بازار گردی، نیاز است که رویه آنها به نحوی طراحی شود که ضد تعریق باشند، این ضد تعریق بودن در نتیجه ساخت رویه این کتونی ها از متریال های پارگه ای و یا مش و مشبک برای افزایش تنفس پذیری و گردش هوا در داخل پاها می باشد.
  • علاوه بر ضد تعریق بودن، کفش های اسپرت باید ضد بد بو شدن پاها نیز باشند، هر چند که در صورتی که پاهای شما عرق نکند بد بو نخواهد شد، اما برخی از کفش های اسپرت دارای متریال آنتی باکتریال می باشند که ضد بد بو شدن پا ها را به حد اعلی رسانده و مناسب ترین نمونه ها برای ورزش کردن می باشند.
  • متریال رویه در عین ال که ویژگی های بالا را باید داشته باشد، باید خیلی با دوام باشد، در صورتی هم که نازک و ظریق ساخته می شود، باز دوام بالایی داشته باشد و مدت زمانی زیادی عمر کند و علاوه بر تمامی این موارد از انعطاف پذیری نیز برخوردار باشد.
  • اما راحت بودن کفش های اسپرت، با کیفیت بودن آنها و ارزشمند بودنشان برای خرید، منحصر به با کیفیت بودن رویه نمی شود و زیره آنها ینز باید با کیفیت و به نحو احسن ساخته شود. زیره ها معمولا از متریال لاستیکی و فوم ساخته می شوند و یک کفش اسپرت و کتونی با کیفیت باید زیره ای نرم، انعطاف پذیر و با دوام داشته باشد. زیره مدل های با کیفیت کتونی ها معمولا ضد لغزش و ضد سایش نیز طراحی می شوند و علاوه بر انغطاف پذیری و نرمی، ضربه پذیری خوبی نیز دارند و این ویژگی ها باعث می شوند که استفاده از آنها برای شرایط مختلف، مناسب تر باشد.
  • فرم و سایز بندی و نحوه و مهندسی ساخت کفش های اسپرت اورجینال به نحوی است که شما اگر بد فرم ترین پای جهان را نیز داشت هباشید، باز با پوشیدن این کفش ها اذیت نخواهید شد و در واقع این ویژگی راحتی را در این مدئل ها به حد اعلا می رساند.
  • و در پایان باید بگوییم که امروزه هدف از پوشیدن و استفاده از کفش های اسپرت و کتونی ها فقط ورزش کردن و یا دویدن نیست و بسیاری از افراد از آنها صرفا برای استایل استفاده می کنند. بنابراین زیبایی نیز از دیگر ویژگی هایی است که باید این محصولات داشته باشند.

خرید انواع کفش اسپرت و کتونی اورجینال از وینگوگ

وینگوگ فروشگاهی است که در سال 1401 در یکی از غربی ترین شهر های تجاری ایران، یعنی بانه تاسیس شده و انواع کفش اسپرت و کتونی اورجینال و ویتنامی در سایز بندی مردان ه وزنانه از بهترین برند های دنیا با بالاترین کیفیت و البته با دارای بودن ویژگی های بالا را برای شما عزیازن موجود کرده است. در صورتی که تمایل به خرید کتونی اورجینال دارید، می توانید با خیال راحت از میان بیش از 1000 مدل مختلف محصول این فروشگاه، مدل محبوب و دلخواهتان را انتخاب و خریداری نمایید.

انتشار: 9 آبان 1402 بروزرسانی: 9 آبان 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4883

به "ویژگی های یک کفش اسپرت و کتونی اورجینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های یک کفش اسپرت و کتونی اورجینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید