فراخوان پروژه های فناورانه مشترک با چین منتشر شد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، نخستین فراخوان مشترک میان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و بنیاد ملی علوم طبیعی چین منتشر شد.

فراخوان پروژه های فناورانه مشترک با چین منتشر شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این فراخوان در 3 حوزه علمی علوم زیستی، علوم مواد و ریاضیات از پژوهش های مشترک محققان دو کشور حمایت می نماید. پژوهشگران ایرانی تا 18 تیرماه امسال برای ارسال پروپزال های مشترک خود به سامانه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری زمان دارند. آذرماه 1400 نیز نتایج فراخوان اعلام می گردد تا از دی ماه محققان اجرای طرح خود را شروع نمایند.

همچنین در این فراخوان حداکثر از 15 طرح پژوهشی مشترک حمایت می گردد. حمایتی که هدف از آن توسعه تعاملات علمی و فناورانه میان محققان دو کشور و گسترش فعالیت های علمی است.

حداقل مدت زمان اجرای هر طرح پژوهشی در قالب این فراخوان یک سال و حداکثر مدت زمان اجرای هر طرح سه سال است و پژوهشگران باید تنها در یکی از سه زمینه علمی پروپزال خود را ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4173

به "فراخوان پروژه های فناورانه مشترک با چین منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان پروژه های فناورانه مشترک با چین منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید