صدیقی: پاسی ها نتوانستند مسابقات را مدیریت نمایند و اعتراض شان وارد نبود، عدم برگزاری فینال خسارت اقتصادی زیاد وارد کرد

به گزارش مجله پریها، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو خاطرنشان کرد، عدم حضور تیم پاس ناجا در ملاقات فینال مسابقات لیگ برتر ووشو خسارات زیادی را برای این فدراسیون به دنبال داشته است.

صدیقی: پاسی ها نتوانستند مسابقات را مدیریت نمایند و اعتراض شان وارد نبود، عدم برگزاری فینال خسارت اقتصادی زیاد وارد کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در نشستی خبری درباره اتفاقات و حواشی اتفاق افتاده در فینال لیگ برتر ووشو و غیبت پاس ناجا مقابل دانشگاه آزاد گفت: مسابقات لیگ برتر ووشو پس از حدود یک سال وقفه که به دلیل کرونا شکل گرفته بود، از هفته گذشته با حضور 10 تیم شروع شد. مسابقات با کوشش همکارانم سطح اجرایی و فنی خوبی داشت. لیگ سال جاری نقطه عطف جدیدی در برگزاری مسابقات بود.

وی اضافه کرد: فعالیت های ووشو ادامه دارد و لیگ بانوان از هفته آینده با حضور چهار تیم شروع می گردد و سپس مسابقات کشوری تالوی مردان و زنان را خواهیم داشت.

صدیقی تأکید کرد: نحوه برگزاری مسابقات، شرایط هیجان انگیزی برای ورزشکاران ایجاد کرد، چرا که مدت زیادی از مسابقات دور بودند و این مسئله به حساسیت ها اضافه کرده بود. امروز از صبح مراحل نیمه نهایی و فینال را داشتیم که فینال تالو هم صبح برگزار گردید و فینال ساندا قرار بود از ساعت 14 شروع گردد.

رئیس فدراسیون ووشو توضیح داد: در تالو براساس فرم هایی که زده شد، تیم دانشگاه آزاد با حساب 5 بر صفر از پاس پیش افتاد که تیم پاس به این مسئله اعتراض داشت.

وی گفت: در بخش تالو به دلیل پیچیدگی امتیازات، 15 داور و هیئت ژوری حضور دارند که پس از اعتراض، فیلم از سوی هیئت ژوری با حضور رئیس کمیته فنی و رئیس هیئت ژوری بازبینی شد که اعتراض وارد نبود.

صدیقی توضیح داد: ورزش همین است و نباید انتظار داشته باشیم شرایط، همواره به نفع ما باشد. به نظر می رسد تیم پاس نتوانست مسابقات را مدیریت کند . پاس می توانست در 9 وزن ساندا جبران کند که در میدان حاضر نشدند و نتیجه به نفع دانشگاه آزاداعلام شد تا قهرمان گردد .

وی راجع به تصمیم گیری در خصوص رفتار تیم پاس و احتمال گرفته شدن نایب قهرمانی از این تیم، گفت: گزارش های مربوط به این اتفاقات به کمیته انضباطی ارسال می گردد. یکسری از صحبت های اعتراضی حالت خوبی نداشت و درباره اینکه پاس در چه جایگاهی باشد فدراسیون در کمیته انضباطی تصمیم گیری می نماید.

رئیس فدراسیون ووشو یادآور شد: عدم حضور پاس در فینال خسارت زیادی در بخش اقتصادی برای فدراسیون داشت و حامیان اقتصادی انتظار داشتند مسابقه برگزار گردد. باید آنالیز دقیقی در این مورد صورت بگیرد و بعد از آن نتیجه اعلام خواهد شد.

صدیقی گفت: در بخش تالو خیلی از داوران نمی دانند ورزشکار برای چه تیمی است و اینکه بگویند داوران جانب گروهی را می گیرند، درست نیست، چرا که در روزهای گذشته ورزشکاران پاس نتایج خوبی گرفته بودند.

فدراسیون بی طرف است تا عدالت برقرار باشد.، وی با بیان این جمله در خصوص احتمال جریمه اقتصادی تیم پاس، گفت: موضوع باید به دقت آنالیز گردد تا برآوردها صورت بگیرد و این موضوع را جمع بندی کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3992

به "صدیقی: پاسی ها نتوانستند مسابقات را مدیریت نمایند و اعتراض شان وارد نبود، عدم برگزاری فینال خسارت اقتصادی زیاد وارد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدیقی: پاسی ها نتوانستند مسابقات را مدیریت نمایند و اعتراض شان وارد نبود، عدم برگزاری فینال خسارت اقتصادی زیاد وارد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید