آشنایی با خلیج فانگ نگا

به گزارش مجله پریها، خلیج فانگ نگا با جزیره زیبای خود به نام جزیره جیمز باند یکی از  بهترین جاذبه‌های تور تایلند برای بازدید می‌باشد. این خلیج مابین پوکت، فانگ نگا و کرابی قرار گرفته و صخره‌های آهکی زیبایی دارد.

آشنایی با خلیج فانگ نگا

تورهای گردشگری زیادی در این منطقه برگزار می شود و اکثر آنها مسیر استاندارد اطراف خلیج با عبور از سنگ های عجیب، رخساره های سنگ آهک، دریاچه های پنهان، سواحل کوچک و غارها را طی می کنند. تورها معمولا به خو پینگ می روند چراکه فیلم جیمز باند «مردی با تفنگ طلایی» در اینجا ساخته شده است. کو تاپو که در مقابل جزیره جیمز باند قرار گرفته یک سنگ مشهور است. این سنگ نماد فانگ نگا است. در جزیره جیمز باند ممکن است دچار دست فروش ها شوید که تجربه شما را ممکن است با کمی چالش روبرو کنند. در تور تایلند و در این جزیره می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

قایقرانی فعالیتی محبوب در خلیج فانگ نگا است. این گردش دوستار محیط زیست در اشکال مختلف مانند تورهای مشهور یک روزه و یا تورهای طولانی تر، شامل کمپ های شبانه در سواحل جزیره در دسترس گردشگران است. در این منطقه بیشتر از هر جای دیگری باتلاق های مانگرو و جزایر غار مانند را در تور تایلند مشاهده خواهید نمود.

یکی از تورهای خلیج فانگ نگا ممکن است شما را به کو پانیی، روستایی که از چوب ساخته شده، ببرند. در اینجا مسجد و قبرستان تنها مکان هایی هستند که بر روی زمین ساخته شده اند. در طی روز این مکانها به جهت تکثر تورها بسیار شلوغ می‌باشند. بهتر است شب را در این روستا بمانید تا کمی خلوت شوند. اگر به داخل روستاها بروید می توانید قسمتهای بیشتری از روستا را ببینید و از دکه های محلی خوراکی بخرید. به خصوص در صبح و اواخر بعد از ظهر قایق ها وارد جزیره شده‌اند یا از آن خارج می شوند.

انتشار: 5 دی 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 128

به "آشنایی با خلیج فانگ نگا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با خلیج فانگ نگا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با خلیج فانگ نگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید