خانه سازان ابهری، پاداش خوش حسابی می گیرند

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران/زنجان شهردار ابهر از تخفیف 15 الی 30 درصدی بابت صدور پروانه ساختمانی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اطلاع داد.

خانه سازان ابهری، پاداش خوش حسابی می گیرند

جهت دریافت خدمات اجرای اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

محمدرضا ذوالقدری ها در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: شهرداری ابهر در نظر دارد به مناسبت گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی و به منظور تشویق شهروندان جهت اخذ پروانه ساختمانی تا انتها اسفندماه امسال تخفیف 15 تا 30 درصدی خوش حسابی اعمال کند.

وی مطرح نمود: طبق مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر، شهروندانی که تا انتها اسفندماه امسال نسبت به اخذ پروانه ساختمانی به صوت نقدی اقدام نمایند مشمول تشویق خوش حسابی می شوند.

این مسئول با بیان این که عوارض تا سقف 200 میلیون ریال از 30 درصد تشویق خوش حسابی برخوردار می شوند، بیان نمود: عوارض تا سقف یک میلیارد ریال 25 درصد تشویق خوش حسابی و عوارض بیش از یک میلیارد ریال مشمول 15 درصد تشویق خوش حسابی خواهند بود.

شهردار ابهر ادامه داد: این لایحه در راستای تشویق شهروندان و به منظور تسهیل در صدور پروانه های ساختمانی و رونق ساخت و ساز توسط اعضای شورای اسلامی شهر ابهر به تصویب رسیده است.

ذوالقدر، از کلنگ زنی ساختمان اداری - تجاری در ابهر نیز در ایام الله دهه فجر اطلاع داد و توضیح داد: کل اعتبار پروژه در فاز اول دو میلیارد ریال است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3156

به "خانه سازان ابهری، پاداش خوش حسابی می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه سازان ابهری، پاداش خوش حسابی می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید