تغییر مجذوب کننده و بزرگ آیفون 15 برای هواداران گوشی های اندرویدی

به گزارش مجله پریها، ایسنا نوشت: یافته های یک نظرسنجی نشان داد استفاده از پورت یو اس بی سی (USB-C) در آیفون 15، ممکن است تعداد زیادی از کاربران اندروید را ترغیب کند گوشی خود را تعویض نمایند.

تغییر مجذوب کننده و بزرگ آیفون 15 برای هواداران گوشی های اندرویدی

در نظرسنجی شرکت سِل سِل (SellCell) از بیش از هزار کاربر آیفون و بیش از هزار کاربر اندروید در آمریکا، 63 درصد از کاربران اعلام کردند استفاده از پورت شارژ یو اس بی سی در آیفون 15، روی تصمیم آنها برای ارتقا به این گوشی، تاثیر خواهد گذاشت.

از میان کاربرانی که انگیزه آنها برای خرید آیفون 15، وجود پورت یو اس بی سی بود، بیشتر کاربران آیفون (37 درصد) اعلام کردند که به این علت گوشی خود را ارتقا خواهند کرد که بتوانند از یک کابل شارژ یکسان برای آیفون، مک و آی پد، استفاده نمایند. در مجموع 66 درصد از دارندگان آیفون گفتند که گوشی خود را به آیفون 15 ارتقا خواهند داد.

شاید، تعجب آورترین نتیجه این نظرسنجی، تعداد کاربران اندروید علاقمند به خرید گوشی تازه اپل بود؛ به طوری که 44 درصد از کاربران اندروید اعلام کردند اگر اپل از پورت یو اس بی سی در آیفون 15 استفاده کند، آنها این گوشی را خریداری خواهند کرد.

بعلاوه، 35 درصد از آنها اظهار کردند که انگیزه آنها برای خرید آیفون 15 به این علت خواهد بود که آیفون با شارژرهای دستگاه های غیراپل، سازگار خواهد شد.

در میان هواداران اندروید، در مجموع، 66 درصد اعلام کردند که آیفون 15 را نخواهند خرید و 34 درصد گفتند محتمل است گوشی خود را به آیفون 15 ارتقا دهند.

اپل، پورت شارژ لایتنینگ برای آیفون را به مدت بیش از 10 سال حفظ کرد. پورت شارژ اختصاصی این شرکت در سپتامبر سال 2012 با آیفون 5 معرفی گردید اما در سال های اخیر، دستگاه های مک و آی پد اپل همگی از استاندارد شارژ یو اس بی سی استفاده کردند که متداول تر است. تصمیم اپل برای استفاده از پورت شارژ یو اس بی سی در آیفون، تحت فشار اتحادیه اروپا بود که سازندگان دستگاه های الکترونیکی مصرفی را ملزم نموده است از یک استاندارد شارژ جهانی استفاده نمایند.

بر اساس گزارش وب سایت مک رومرز، انتظار می رود اپل، مدل های تازه آیفون 15 را در رویدادی در 12 سپتامبر به همراه اپل واچ سری 9 و نسل دوم اپل واچ اولترا معرفی کند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 شهریور 1402 بروزرسانی: 16 شهریور 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4873

به "تغییر مجذوب کننده و بزرگ آیفون 15 برای هواداران گوشی های اندرویدی" امتیاز دهید

2 کاربر به "تغییر مجذوب کننده و بزرگ آیفون 15 برای هواداران گوشی های اندرویدی" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر مجذوب کننده و بزرگ آیفون 15 برای هواداران گوشی های اندرویدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید