بهترین مرکز تست تعیین جنسیت + مشاوره ژنتیک

به گزارش مجله پریها، تعیین جنسیت جنین برای بسیاری از خانواده حائز اهمیت و مهم می‌باشد. اطلاع از جنسیت جنین می‌تواند سبب آمادگی بیشتری خانواده‌ها شود. آزمایش تعیین جنسیت می‌تواند در این زمینه‌ها به خانوده‌ها کمک نماید. آزمایشگاه‌های مختلفی در ایران، تست تشخیص جنسیت جنین وجود را انجام می‌دهند. برای دستیابی به نتایج دقیق و درست و همچنین حفظ سلامت جنین و مادر، انتخاب بهترین آزمایشگاه در تهران برای انجام آزمایش تعیین جنسیت بسیار اساسی است.

بهترین آزمایشگاه تهران برای انجام تست تشخیص جنسیت، آزمایشگاهی است که از امکانات پیشرفته و جدید و همچنین کادر متخصصی بهره‌مند باشد. در کنار این دو مورد، داشتن ویژگی‌هایی همچون داشتن محیط سالم و ایمن، ارائه خدمات آزمایش در منزل تهران و محیط کار، ارائه مشاوره ژنتیک در تهران و سایر جاها (به صورت حضوری و تلفنی) و... نیز بسیار تاثیرگذارند.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب، به دلیل داشتن ویژگی‌های زیاد از جمله کادر مجرب و متخصص، دستگاه‌های آزمایشی جدید، محیطی آرام، خدمات آزمایش در محیط کار تهران و خانه، مشاوره ژنتیک، خدمات گسترده آزمایشی (نظیره آزمایش DNA، تست HPV، آزمایش تعیین هویت و...)، پوشش دهی بالا بیمه‌ها و سایر موارد دیگر، بهترین آزمایشگاه تهران می‌باشد که شما می‌توانید برای انجام آزمایش تعیین جنسیت به آن مراجعه نمایید و به نتایج آن اطمینان کنید.

"برای انجام آزمایش DNA، تست تعیین جنسیت و مشاوره ژنتیک در تهران لب با شماره تلفن 1650 برای استان تهران و شماره تلفن 88709970-021 برای دیگر استان‌ها تماس بگیرید."

بهترین مرکز تست تعیین جنسیت + مشاوره ژنتیک

با آزمایشگاه فوق تخصصی ژنتیکی تهران لب آشنا شوید

آزمایشگاه فوق تخصصی ژنتیک مرکزی می‌باشد که در آن متخصصین ژنتیک به بررسی و تحلیل ژن‌ها می‌پردازند. آزمایشگاه‌های ژنتیک از تجهیزات و امکانات پیشرفته‌ای برخوردارند. متخصصین حرفه‌ای در این آزمایشگاه‌ها مشغول به تحلیل کامل و دقیق می‌باشند تا نتایج‌ آزمایشات به دقیق‌ترین و درست‌ترین شکل ممکن ارائه ‌شود. آزمایشگاه فوق تخصصی ژنتیک در تشخیص بیماری‌های ژنتیکی، اختلالات ژنتیکی، بیماری‌های مادرزادی و برخی موارد دیگر نقش مهمی را ایفاء می‌نمایند. خدماتی نظیره تست DNA، آزمایش تعیین جنسیت، آزمایش HPV و... در آزمایشگاه‌های ژنتیک ارائه می‌شوند.

آزمایشگاه پزشکی و ژنتیکی که مثل تهران لب از امکانات و تجهیزات بالا، کادر حرفه‌ای، محیطی مناسبی، خدمات متنوع و گسترده و سایر موارد برخوردار باشد، بهترین آزمایشگاه تهران برای مراجعه شما خواهد بود.

تست تعیین جنسیت چیست؟

آزمایش تعیین جنسیت به خانواده اجازه می‌دهد که از جنسیت جنین خود قبل از به دنیا آمدن اطلاع پیدا نمایند. این آزمایش برای بسیاری پدر و مادرها حائز اهمیت می‌باشد. برای تعیین جنسیت جنین از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. تست PGTMB، تست سل فری، سونوگرافی، آزمایش خون و سایر روش‌های دیگر، از مهمترین روش‌های تعیین جنسیت می‌باشند. در ادامه، در مورد برخی از این روش‌ها توضیحات لازم ارائه می‌شود.

تست PGTMB

آزمایش PGTMB (Prenatal Gender Testing using Maternal Blood)، آزمایش ژنتیکی می‌باشد که از طریق نمونه‌گیری خون مادر و بررسی آن، امکان تعیین جنسیت جنین از هفته هفتم را فراهم می‌کند.

تست سل فری

تست سل فری برای افرادی که نیاز به تعیین جنسیت جنین به صورت فوری دارند، گزینه‌ای مناسب به شمار می‌آید که در هفته هفتم بارداری انجام می‌شود. در این روش، ابتدا یک نمونه کوچک از خون مادر گرفته می‌شود، سپس DNA جنین در این نمونه شناسایی می‌شود تا جنسیت جنین تعیین گردد.

سونوگرافی

سونوگرافی از مهمترین و اصلی‌ترین روش‌ها برای تعیین جنسیت جنین می‌باشد. سونوگرافی از روی شکم مادر و با استفاده از امواج فراصوتی انجام می‌شود. از هفته 14 به بعد که آلت جنسی جنین پدیدار می‌شود، می‌توان با استفاده از سونوگرافی جنسیت جنین را تعیین نمود. از طریق سونوگرافی می‌توان به اطلاعات دقیق‌تری دست یافت.

آزمایش آمنیوسنتز

در آزمایش آمنیوسنتز، پزشکان با استفاده از یک سوزن نازک و بلند به داخل شکم مادر و کیسه جنین دسترسی پیدا می‌کنند. سپس مقدار کمی از مایع آمنیوتیک از رحم مادر جمع‌آوری می‌شود. در این مایع، سلول‌های جنین شناسایی می‌شوند و علاوه بر وجود اختلالات ژنتیکی، می‌توان جنسیت جنین را نیز بررسی کرد. زمان انجام آمنیوسنتز برای تعیین جنسیت جنین بین هفته‌های 15 تا 20 بارداری قرار دارد.

آزمایش CVS

آزمایش CVS یکی از تست‌های دقیق تعیین جنسیت دقیق می‌باشد که هدف اصلی از انجام آن شناسایی و اطمینان از وجود نقص‌های مادرزادی مانند سندروم داون می‌باشد. این تست به عنوان گزینه پیشنهادی و اولیه برای تعیین جنسیت جنین مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، اما می‌تواند جنسیت جنین را نیز مشخص کند. زمان انجام این تست بین هفته‌های 10 و 12 بارداری می‌باشد.

بهترین آزمایشگاه تهران برای تست تعیین جنسیت و مشاوره ژنتیک

بهترین آزمایشگاه تهران برای تست تعیین جنسیت و مشاوره ژنتیک

به گزارش مجله پریها آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب به دلیل داشتن امکانات بالا و کادر حرفه‌ای و متخصص، بهترین آزمایشگاه تهران برای انجام آزمایش تعیین جنسیت جنین می‌باشد. این آزمایشگاه خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌نماید که تست تعیین جنسیت جنین یک مورد از آنها می‌باشد. در آزمایشگاه تهران لب متخصصین، از روش‌های مختلف برای تعیین جنسیت استفاده می‌کنند. شما می‌توانید برای دریافت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر، از خدمات مشاوره ژنتیک آزمایشگاه تهران لب به صورت تلفنی و یا حضوری استفاده کنید. مشاوره ژنتیک تهران لب برای مشتریان خود رایگان می‌باشد. همچنین، این آزمایشگاه از خدمات آزمایش در منزل تهران و محل کار نیز برخوردار است که در صورت نیاز، می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

درباره آزمایشگاه تهران لب بیشتر بدانیم

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب به دلیل داشتن ویژگی‌های برجسته‌ای مانند داشتن کادر مجرب و متخصص، استفاده از تجهیزات پیشرفته، برخورداری از محیطی آرام و سالم، امکان نوبت‌دهی و جواب‌دهی آنلاین، حفظ حریم خصوصی اطلاعات شخصی، پوشش‌دهی توسط بسیاری از بیمه‌ها و ارائه خدمات آزمایش در منزل تهران و محل کار، به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین آزمایشگاه‌های تهران شناخته می‌شود.

آزمایش HPV، آزمایش غربالگری، آزمایش خون، آزمایش بیوشیمی، آزمایش سرولوژی، آزمایش انگل شناسی، آزمایش میکروبیولوژی، آزمایش هورمونی، آزمایش تیروئید، آزمایش ژنتیک، آزمایش و سنجش ریسک انواع سرطان، آزمایش ادرار، آزمایش COVID، آزمایش تشخیص هویت، آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش پرولاکتین و آزمایش سل فری، از جمله خدماتی می‌باشند که توسط این آزمایشگاه ارائه می‌شوند. علاوه بر موارد بالا، تست تعیین جنسیت جنین، آزمایش انگل، آزمایش ترومبوفیلی، مشاوره‌ ژنتیک، تست‌های PGD و PGT نیز از خدمات دیگر آزمایشگاه‌ تهران لب می‌باشند.

"برای انجام آزمایش DNA، تست تعیین جنسیت و مشاوره ژنتیک در تهران لب با شماره تلفن 1650 برای استان تهران و شماره تلفن 88709970-021 برای دیگر استان‌ها تماس بگیرید."

شما می‌توانید برای اطلاع از وضعیت دقیق سلامت خود از این مجموعه استفاده نمایید. در زیر، توضیحاتی در مورد برخی از خدمات آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب بیان می‌شود.

برخی از خدمات آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب

تست DNA

متخصصین ژنتیک از طریق آزمایش DNA، اطلاعات گسترده‌ای در مورد ژن‌ها، کروموزوم‌ها و پروتئین‌ها به دست می‌آورند. از آزمایش DNA برای تعیین جنسیت جنین، تعیین هویت فرد، برای اثیات فرزند (تعیین ابوت)، تشخیص بیماری‌‌ها و اختلالات ژنتیکی و همچنین برای اعمال قانونی مانند تحقیقات جنایی و شناسایی مجرمان استفاده می‌شود. برای بررسی سلامت مادر و جنین و واکنش بدن فرد نسبت به دارد نیز، تست DNA به کار گرفته می‌شود. برای انجام این آزمایش، از مو، خون، استخوان و بقیه جاها می‌توان نمونه‌گیری را انجام داد. برای انجام تست DNA می‌توانید از آزمایشگاه تهران لب استفاده کنید. در این مجموعه، انجام آزمایش DNA در محل کار و خانه امکا‌ن‌پذیر می‌باشد.

آزمایش HPV

برای تشخیص ابتلا به ویروس پاپیلومای انسانی (HPV)، شناسایی زگیل تناسلی و تشخیص سرطان دهانه رحم، از تست HPV استفاده می‌شود. این آزمایش هم برای مردان و هم برای زنان مهم می‌باشد و می‌تواند به آنها در داشتن رابطه‌ جنسی سالم کمک کند. ویروس HPV یکی از بیماری‌های مقاربتی می‌باشد که اغلب از طریق روابط جنسی انتقال می‌یابد. HPV به طور فزاینده مسری و با کمترین تماس پوستی قابل انتقال است. از طریق جمع‌آوری سلول های دهانه رحم و انجام تست بر روی آنها، آزمایش HPV انجام می‌شود. از طریق آزمایشگاه تهران لب می‌توانید آزمایش HPV را در منزل و محیط کار خود انجام نمایید.

منبع:

https://www.tahlilbazaar.com/news/219804/چرا-برای-آزمایش-دی-ان-ای-جنین-باید-به-آزمایشگاه-تهران-لب-برویم

https://tehranbehesht.news/fa/news/71285/معرفی-آزمایشگاه-ژنتیک-خوب-در-تهران-مشاوره-ژنتیک

انتشار: 18 اسفند 1402 بروزرسانی: 18 اسفند 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4895

به "بهترین مرکز تست تعیین جنسیت + مشاوره ژنتیک" امتیاز دهید

3 کاربر به "بهترین مرکز تست تعیین جنسیت + مشاوره ژنتیک" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مرکز تست تعیین جنسیت + مشاوره ژنتیک"

10 دیدگاه

زیبا مهرآفرین 19 اسفند 1402

واقعا بهترین آزمایشگاه تهرانن، کادر خوب، امکانات زیاد و مهم تر از همه با یه عالمه شرکت بیمه طرف قراردادن

پاسخ به زیبا مهرآفرین

تهران لب 23 اسفند 1402

ممنون از نظر خوبتون زیبا جان، خوشحالیم که خدماتمون براتون مفید بوده :)

پاسخ به تهران لب

سایه رفیعی 19 اسفند 1402

ممنون از مقاله خوبتون، خواستم بدونم تهران لب تست تعیین جنسیت رو با آزمایش خون انجام میده یا سونوگرافی؟

پاسخ به سایه رفیعی

تهران لب 23 اسفند 1402

سلام سایه جان، با آزمایش خون و DNA انجام میشه

پاسخ به تهران لب

علیرضا نجمی 19 اسفند 1402

من و همسرم برای آزمایش تعیین جنسیت بهشون مراجعه کردیم واقعا پرسنل حرفه ای و محترمی داشتن

پاسخ به علیرضا نجمی

تهران لب 23 اسفند 1402

ممنون که تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتید علیرضا جان، خوشحالیم که افتخار خدمات رسانی به شما رو داشتیم :)

پاسخ به تهران لب

حمید آقایی 19 اسفند 1402

نکات خیلی خوبی درباره تست DNA گذاشتید ممنون از مقاله خوبتون

پاسخ به حمید آقایی

تهران لب 23 اسفند 1402

ممنون از نظر خوبتون حمید جان، خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده :)

پاسخ به تهران لب

مینا راد 19 اسفند 1402

سلام خسته نباشید، امکان انجام آزمایش در منزل هم وجود داره؟

پاسخ به مینا راد

تهران لب 23 اسفند 1402

بله مینا جان، تهران لب یکی از آزمایشگاه های پیشرو در زمینه آزمایش در محل هست :)
کافیه با شماره 1650 تماس بگیرید

پاسخ به تهران لب
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید