اشتباه عجیب خبرگزاری دولت در عددسازی؛ دستاوردسازی برای رئیسی!

به گزارش مجله پریها، خبرگزاری رسمی دولت در عددسازی و کوشش برای پیروز نشان دادن دولت رییسی، ابداعات عجیبی را در دستور کار قرار داده است.

اشتباه عجیب خبرگزاری دولت در عددسازی؛ دستاوردسازی برای رئیسی!

به گزارش خبرآنلاین، ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت در حالی نسبت به تنظیم اینفوگرافیک برای پیروز نشان دادن دولت رییسی در مهار تورم و شکست دولت روحانی در همین حوزه اقدام نموده است که حتی تطابق اعداد را رعایت ننموده است.

در ابتدا این خبرگزاری با عددسازی عجیب، نسبت به اعلام اعداد متفاوت برای کالاها در تیرماه 1400 اقدام نموده اما بعدتر برای جبران این خطا مبدا زمانی آنالیز قیمت ها در دولت رییسی را 1401 تا 1402 در نظر گرفته است در حالی که روشن نیست چرا سال ابتدایی استقرار دولت سیزدهم از نظر مقامات این خبرگزاری واجد ارزش پرداختن نبوده است .

مقامات دولت سیزدهم در حالی راهی پاستور شدند که با ساده انگاری عجیب و غریب معتقد بودند تنها حضور آنان در نهاد ریاست جمهوری تورم را تا 15 درصد کاهش خواهد داد. این سخن به شکلی رسمی از سوی احسان خاندوزی، وزیر امور مالی و دارایی کنونی، در اردیبهشت ماه سال 1400 اعلام شد، وقتی نماینده مجلس شورای اسلامی بود.

او حتی در این سخنان، دولت آینده را از افتخار به این موضوع برحذر داشت و گفت: این ربطی به هیچ اقدامی ندارد و دولت آینده به این موضوع افتخار نکند. داستان حالا در شرایطی پیچیده می گردد که دولت سیزدهم به مساعد بودن اوضاع در عدد و رقم رضایت داده اما حتی در این بخش نیز ناچار به تحریف اعداد و ارقام است.

منبع: فرارو
انتشار: 31 مرداد 1402 بروزرسانی: 31 مرداد 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4866

به "اشتباه عجیب خبرگزاری دولت در عددسازی؛ دستاوردسازی برای رئیسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه عجیب خبرگزاری دولت در عددسازی؛ دستاوردسازی برای رئیسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید