اجاره ویلا در رامسر و مزیت های سفر به این شهر در تابستان

به گزارش مجله پریها، رامسر یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایران، هرساله میزبان مسافران بی شماری از سراسر کشور و دنیا است. این شهر در استان مازندران واقع شده است و از جنوب به رشته کوه البرز و از شمال به دریای خزر متصل می گردد. رامسر یکی از برترین شهرهای کشور برای مسافرت در فصول مختلف سال است. شما می توانید پس از اجاره ویلا در رامسر با خیالی آسوده از مکان های دیدنی مختلف این شهر بازدید کنید.

اجاره ویلا در رامسر و مزیت های سفر به این شهر در تابستان

برترین فصل سال برای سفر به رامسر

فصل مشخصی برای سفر به این شهر نمی توان پیشنهاد کرد. زیرا رامسر با ویژگی های بی نظیر خود در هر موقع از سال میزبان گردشگران زیادی است. بااین حال، اوایل فصل بهار یا پاییز به علت آب وهوای معتدل تر، زمان بهتری برای سفر و اجاره ویلا در رامسر به نظر می رسد. هرچند بسیاری از خانواده ها فصل تابستان را به علت تعطیلی مدارس برای سفر به این شهر انتخاب می نمایند.

جاهای دیدنی رامسر در فصل تابستان

منطقه ها سواحلی دریای خزر در فصل تابستان دارای آب وهوای گرم و شرجی هستند. با این حال، روستاها و جنگل های اطراف شهر رامسر حتی در فصل تابستان نیز هوای خنک و دلپذیری دارند. علاوه بر اطراف رامسر در خود این شهر نیز گزینه های متعددی برای سرگرمی در تابستان وجود دارد.

به عنوان مثال شما می توانید از سرگرمیات متعددی مانند زیپلاین، تله کابین، شهربازی و جت اسکی لذت ببرید. از جمله مکان های مناسب شهر رامسر برای سفر در تابستان نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

پارک جنگلی صفارود

این پارک جنگلی به علت قرارگرفتن در کنار رودخانه صفارود در فصل تابستان آب وهوای بسیار مطبوعی دارد. این مکان سرگرمیی در 9 کیلومتری جاده رامسر به جواهرده قرار گرفته است.

روستای ییلاقی گرسماسر

این روستای زیبا با قدمت هزاران ساله در 40 کیلومتری غرب رامسر واقع شده است و به علت ارتفاع 2هزار متری از سطح دریا در فصل تابستان آب وهوای بسیاری خنکی دارد. بافت کوهستانی و کوه های بلند اطراف آن، گرسماسر را به یکی از مکان های موردعلاقه کوهنوردان تبدیل نموده است.

روستای جواهرده

یکی از روستاهای بی نظیر شهر رامسر، جواهرده نام دارد که با جاذبه های دیدنی خود هر ساله میزبان مسافران بسیار زیادی است. این روستا در 29 کیلومتری رامسر و در دهستان سخت سر با ارتفاع 2000 متر از سطح دریا واقع شده است. شما با تقریبا یک ساعت رانندگی و عبور از یک جاده پر پیچ و خم سرسبز به این روستا می رسید. این یک گزینه عالی برای اجاره ویلا در رامسر محسوب می شود.

دهستان جنت رودبار

دهستان جنت رودبار که به سرزمین گل گاو زبان نیز مشهور است در 60 کیلومتری رامسر واقع شده است و یکی از برترین مکان ها برای سفر در تابستان به شمار می رود. از جمله آبشارهای بی نظیر این منطقه می توان به آبشار حسینیه و خشکا اشاره نمود.

غار بام بامه

این غار در ارتفاعات کوه ایلمیلی واقع شده است و برای رسیدن به آن باید از تله کابین رامسر استفاده کنید. دهانه این غار مثلثی شکل است و داستان ها و افسانه های زیادی در خصوص این غار عجیب وجود دارد.

قلعه مارکوه رامسر

یکی دیگر از مکان های دیدنی شهر رامسر، قلعه مارکوه نام دارد. این قلعه که قدمت آن به پیش از اسلام برمی شود در 5 کیلومتری شهر رامسر قرار گرفته است.

جنگل دالخانی

این جنگل با وسعتی 6 هزار کیلومتر مربعی به علت موقعیت کوهستانی خود و ارتفاع 800 متری از سطح دریا در فصل تابستان آب وهوای خنکی دارد. فاصله این جنگل با شهر رامسر 30 کیلومتر است. دالخانی با مجموعه ای از جذابیت های بی نظیر مانند آبشار، رودخانه گزینه مناسبی برای گشت وگذاردر فصل تابستان به شمار می رود.

نحوه اجاره ویلا در رامسر

ویلاهای بسیاری زیادی در شهر رامسر وجود دارند که در فصل های مختلف سال برای اجاره در اختیار مسافران قرار می گیرند. اقامتگاه های موجود در شهر رامسر دارای امکانات متفاوتی هستند. شما در این شهر می توانید انواع مختلف اقامتگاه ها از جمله از ویلاهای بزرگ استخردار با ساحل اختصاصی تا کلبه های ساده و چوبی در قلب جنگل را اجاره کنید.

امروزه اجاره ویلا در رامسر به دو روش حضوری و اینترنتی قابل انجام است. در روش حضوری شما می توانید بعد از رسیدن به شهر، از افرادی که در کنار برای ویلا تبلیغ می نمایند، یاری بگیرید. با این حال، روش حضوری شما را خسته می نماید و احتمالا این موضوع باعث عدم انتخاب گزینه مناسب خواهد شد.

یکی دیگر از راه های اجاره ویلا استفاده از سایت های اینترنتی در این زمینه است. با این روش شما به راحتی پس از رسیدن به شهر رامسر، می توانید به ویلای محل اقامت خود بروید. شما با مراجعه به این سایت ها و وارد کردن تاریخ ورودوخروج و تعداد مسافران، فهرستی از ویلاهای زیبا در این شهر را مشاهده خواهید کرد.

چنانچه شما در پی امکانات خاصی برای ویلای خود هستید، حتما باید فیلترهای مخصوص در سایت های اجاره را علامت بزنید تا فهرست ویلاها شخصی سازی شود. شما در نهایت پس از آنالیز ویلاهای مختلف می توانید گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید.

قیمت اجاره ویلا در رامسر

در رامسر اقامتگاه های زیادی از جمله سوییت، ویلا برای مسافران وجود دارد. با این حال، قیمت اجاره هرکدام به دلایل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اجاره سوئیت در رامسر به ازای هر شب اقامت از 200 هزار تومان آغاز می شود، در حالی که ویلاهایی با قیمت های چندین میلیونی برای یک شب اجاره نیز در رامسر وجود دارند.

بنابراین، قیمت اجاره ویلا در رامسر بسته به فصل مختلف سال تغییرات زیادی دارد. از جمله عوامل موثر در قیمت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • متراژ و تعداد اتاق های ویلا
  • مکان ویلا و دسترسی آن به نقاط سرگرمیی
  • امکانات مختلف ویلا از جمله استخر و سونا
  • تعداد مسافران
  • مدت زمان اقامت

مدارک لازم برای اجاره ویلا

از آنجایی که ویلا با تمام امکاناتش در اختیار شما قرار می گیرد، بنابراین شما باید یک سری مدرک هویتی معتبر مانند کارت ملی، شناسنامه یا کارت بانکی ارائه دهید. با این حال، ارائه مدارک بیشتر به توافق شما با میزبان بستگی دارد.

جمع بندی

شهر رامسر هرساله و در فصل تابستان به علت آب وهوای خنکش میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور و دنیا است. اقامتگاه های مختلفی از جمله انواع ویلا و سوییت در رامسر وجود دارند که می توانند میزبان مسافران باشند. بنابراین چنانچه شما قصد سفر به این شهر را دارید، باید قبل از سفر برای اجاره ویلا در رامسر اقدام کنید. شما می توانید از معتبرین سایت ها در این زمینه استفاده کنید و ویلای مورد نظرتان را بیابید.

منبع: چمدان
انتشار: 29 آبان 1402 بروزرسانی: 29 آبان 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4887

به "اجاره ویلا در رامسر و مزیت های سفر به این شهر در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره ویلا در رامسر و مزیت های سفر به این شهر در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید