گلوله چربی با پیراهن لاجوردی!

به گزارش مجله پریها، ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی دوران سرمربی گری روبرتو مانچینی بار دیگر به تیم ملی بازگشته اما از اضافه وزنی وحشتناک رنج می برد.

گلوله چربی با پیراهن لاجوردی!

به گزارش خبرنگاران ، ایتالیا بعد از ناکامی با ونتورا در صعود به جام جهانی دوران گذار را سپری می نماید. آنها با روبرتو مانچینی پروسه تغییر را شروع نموده اند. سرمربی ایتالیا برای بازسازی آتزوری، دست روی ستاره هایی گذاشته که در سال های اخیر از تیم دور افتاده اند. ماریو بالوتلی مهاجم پرحاشیه و جنجالی فوتبال ایتالیا یکی از این ستاره های دورمانده است اما سوپر ماریو در بازگشت دورباره اش به تیم ملی هیچ نشانی از آن مهاجم بااستعداد و آماده گذشته ندارد و آشکارا از اضافه وزن رنج می برد.

در جریان دیدار تیم ملی ایتالیا و لهستان در قالب رقابتهای لیگ ملتها که با نتیجه تساوی 1-1 به سرانجام رسید، بالوتلی از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت ولی بعد از یک نمایش بسیار ضعیف در دقیقه 62 بازی تعویض شد. سه روز بعد در جریان شکست 1-0 آتزوری در مقابل قهرمان اروپا، پرتغال، بالوتلی حتی روی نیمکت هم نبود بلکه بازی را از سکوها تماشا می کرد. شکی نیست که دلیل عمده نمایش ضعیف این ستاره ایتالیایی چیزی جز اضافه وزن عجیب او نیست. کار به جایی رسده که در خمط حمله ایتالیا بیشتر یک گلوله چربی دیده می شود که البته به رنگ سیاه متمایل است!

بالوتلی که پیش از تعطیلات تابستانی سال جاری با وزن 88 کیلوگرمی در تیم ملی ایتالیا و باشگاهش نیس فرانسه بازی می کرد، در بازگشت از تعطیلات تابستانه با ظاهری متفاوت و وزنی 100 کیلویی شگفتی ساز شد و در ایتالیا و فرانسه خبرساز شد. بالوتلی که پیش از این بعد از گل زدن برای نشان دادن عضلات خود دست از پا نمی شناخت و پیش از هر چیز پیراهن خود را درمی آورد تا به عضلات ساخته و پرداخته گردیده اش بنازد، حالا دیگر مسلما هیچ علاقه ای برای این کار نخواهد داشت. دوست داران فوتبال درخشش بالوتلی در جام ملتهای اروپای 2012 آلمان را فراموش نخواهند کرد. بالوتلی ای که به نماد قدرت بدنی و آمادگی جسمانی تبدیل گردیده بود و بدن آماده و ورزیده اش به مثالی از یک فوتبالیست ورزیده ولی چابک تبدیل گردیده بود. حالا اما اسطوره بالوتلی با مخابره شدن عکسهایی از او که به وضوح شکم برآمده اش در آنها پیدا است، دود گردیده و به هوا رفته است.

کار تا جایی بالا گرفته که حتی زبگنیو بونیک رئیس فدراسیون فوتبال لهستان بعد از بازی تیم ملی کشورش با ایتالیا درباره بالوتلی صحبت نموده و گفت: من از بالوتلی خوشم می آید. ولی یک فوتبالیست حرفه ای نباید در چنین شرایط بدنی ای باشد. من اگر بودم بازیکنی که 15 کیلو اضافه وزن دارد را به میدان نمی فرستادم. در جریان بازی چند بار معین بود که او به همین خاطر نتوانست کاری که باید را انجام دهد.

بعد از ناکامی ایتالیا در صعود به جام جهانی روسیه، درحالیکه فدراسیون فوتبال ایتالیا برای بازسازی تیم ملی این کشور روبرتو مانچینی را به سرمربی گری آتزوری منصوب نموده و در این کشور امیدهای زیادی به بازگشت به روزهای اوج فوتبال ایتالیا مشاهده می شود، بسیاری انتظار داشتند ماریو بالوتلی یکی از ستونهای اصلی در اختیار مانچینی برای بازسازی آتزوری باشد ولی حالا معین گردیده که او فعلا قادر به انجام چنین کاری نیست.

به نظر می رسد بالوتلی زمانی که روز هفدهم ژوئیه از تعطیلات تابستانی به باشگاه خود، نیس فرانسه، برمی شود در کمال شگفتی همه وزنی 100 کیلوگرمی دارد. پاتریک ویرا سرمربی نیس از دیدن وضعیت ستاره تیمش بسیار عصبانی گردیده و با او برخورد نموده است. ویرا که در نیس جانشین لوسین فاوره سرمربی فعلی دورتموند گردیده، در این باره گفت: من می خواهم با بازیکنانی کار کنم که فکر و ذکرشان اینجا است و نه جای دیگر.

درحالیکه بالوتلی همچنان برای رها شدن از اضافه وزن خود کوشش می نماید به نظر می رسد تا کنون موفق نگردیده بیش از یکی دو کیلوگرم لاغر شود. اگر بالوتلی به وزن مناسب برشود، پاتریک ویرا بیش از هر کس دیگری خوشحال خواهد شد چرا که او با از دست دادن آلاسانه پلیا مهاجم دیگر خود در نیس، بیش از هر زمان دیگری به درخشش بالوتلی احتیاج دارد.

کاربران شبکه های اجتماعی هم به موضوع اضافه وزن بالوتلی بی توجه نبوده اند و ترول های زیادی درباره اضافه وزن آقای تناسب اندام فوتبال ایتالیا در شبکه های اجتماعی منتشر گردیده است. باید دید آیا ستاره سابقاً قلدر و عضلانی آتزوری می تواند از شر کیلوهای اضافه خود رها گردیده و آنطور که مربیانش در تیم ملی ایتالیا و باشگاه نیس، به خصوص مانچینی، می خواهند به عصای دست آنها در خط حمله تبدیل شود یا نه؟

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1160

به "گلوله چربی با پیراهن لاجوردی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلوله چربی با پیراهن لاجوردی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید