از اندونزی، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری: با تیر و کمان به جنگ مسلسل آمده ایم

به گزارش مجله پریها، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولین کشورمان گفت: از نظر توانایی های فنی در سطح بالایی هستم اما از نظر تجهیزات با دیگر کشورها قابل قیاس نیستم.

از اندونزی، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری: با تیر و کمان به جنگ مسلسل آمده ایم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فرهاد عصفوری سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان، معلولین و نابینایان کشورمان پس از راهیابی تیم اسپرینت به دیدار رده بندی بازی های پاراآسیایی گفت: با نفرات خوبی به این مسابقات اعزام شدیم و دوچرخه سواران ما سطح فنی بالایی دارند اما تجهیزات ما مناسب این مسابقات نیست.

وی اضافه نمود: قیمت کل دوچرخه هایی که همراه تیم ماست به اندازه یک دوچرخه تیم مالزی، ژاپن یا کره و حتی اندونزی نیست.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری توضیح داد: در جاکارتا امکان تمرین نداشتیم و کلا دو ساعت در پیست و یک ساعت در جاده به ما اجازه تمرین دادند که این زمان برای آماده نگاه داشتن ورزشکاران در این مسابقات با این سطح اصلا مناسب نیست.

عصفوری تاکید نمود: فدراسیون جانبازان و معلولین در کنار کمیته پارالمپیک، فدراسیون نابینایان و فدراسیون دوچرخه سواری کوشش خود را برای تجهیز تیم دوچرخه سواری انجام دادند و حتی فراتر از حد توانشان به تیم ما یاری کردند و ما از آنها بابت این موضوع تشکر می کنیم.

وی گفت: همانطور که وزارت بهداشت بودجه خوبی را برای طرح سلامت به تصویب مجلس رساند، وزارت ورزش هم با هدف حفظ سلامت جسمی و روحی افراد جامعه، طرح پیشگیری به جای درمان را اجرا نموده و برای حفظ سلامت با تخصیص بودجه های مناسب به پیشگیری بپردازد که البته اصلی ترین راه پیشگیری قبل از درمان، ورزش است. انتظار ما این است که بودجه مناسبی برای ورزش به خصوص در بخش جانبازان، معلولین و نابینایان در نظر گرفته گردد تا این قشر پر تعداد از جامعه نیز بتوانند همپای دیگران به ورزش قهرمانی بپردازند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان، معلولین و نابینایان مقایسه امکانات و تجیزات ما با دیگر کشورهای مدعی مثل مقایسه تیر و کمان با مسلسل است اما در عین حال ما همه کوشش خود را می کنیم که با همین تجهیزات هم بتوانیم برای کشورمان افتخار آفرینی نموده و دست خالی از جاکارتا باز نگردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1501

به "از اندونزی، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری: با تیر و کمان به جنگ مسلسل آمده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری: با تیر و کمان به جنگ مسلسل آمده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید