کالاهای اساسی به وفور در اختیار مردم خواهد بود

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، محمد باقر نوبخت بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی اظهارکرد:دولت پنج بسته حمایتی را برای مقابله با تحریم های دشمنان تعریف نموده که نخستین آن در حوزه تامین کالاهای اساسی و دارویی مردم است.

کالاهای اساسی به وفور در اختیار مردم خواهد بود

وی اضافه کرد: این بسته مشمول تمای کالاهای روزمره و مایحتاج عمومی، دارو و نهاده های کشاورزی می گردد که برای این مهم 13 میلیارد دلار برای 25 قلم کالا اختصاص داده گردیده است.

معاون رئیس جمهور اعلام کرد:همه مردم از این 25 قلم کالا که نرخ آنها بر اساس ارز 4200 تومان محاسبه و به وفور در بازار عرضه می گردد استفاده خواهند کرد و دستگاه های مربوطه نیز باید نظارت لازم را داشته باشند.

نوبخت توضیح داد: بسته دیگری که برای این ایام درنظر گرفته گردیده ویژه اقشار کم درآمد است که طی روزهای آینده پس از قطعی شدن اطلاع رسانی می گردد.

وی گفت: بسته ای نیز برای حقوق بگیران در نظر گرفته گردیده زیرا خود را موظف می دانیم از این قشر در برابر نوسان قیمت ها حمایت کنیم. همچنین بسته ای برای تولیدکنندگان و پیمانکارانی که افزایش قیمت مصالح ساختمانی بر آنها تاثیر گذاشته درنظر گرفته گردیده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید نمود:امیدواریم بتوانیم با این بسته ها آثار ناشی از تحریم ها را حذف یا به حداقل رسانیم.باید همه کوشش کنیم تا شرایط سخت را پشت سر گذاشته و از بحران عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 997

به "کالاهای اساسی به وفور در اختیار مردم خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالاهای اساسی به وفور در اختیار مردم خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید