کارخانه های ما به اندازه خودروهای برقی مان پاک هستند

به گزارش مجله پریها، شرکت خودروسازی پورشه ادعا می نماید که کارخانه های فراوری خودروهای برقی اش به پاکی خودروهای برقی فراوریی اش است و در کارخانه های خود از موادی استفاده می نماید که به کاهش آلایندگی یاری می نماید.

کارخانه های ما به اندازه خودروهای برقی مان پاک هستند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، پورشه می خواهد فرآیند فراوری خودروی برقی تایکان(Taycan) به اندازه خود این خودرو بدون آلایندگی باشد و اصطلاحا مسئولیت پذیری اکولوژیکی داشته باشد.

این خودروساز اعلام نمود که کارخانه فراوری مدل تایکان که در اشتوتگارت-زوفن هاوزن در حال ساخت است، از جذب نماینده نیتروژن اکسید در برخی قسمت های نمای ساختمان استفاده خواهد نمود و آلایندگی این کارخانه را کاهش خواهد داد.

این جذب نماینده ها ساختاری نسبتا ساده دارند که از یک پوشش آلومینیومی بر روی تیتانیوم دی اکسید ساخته گردیده است، اما به رغم ساختار ساده، کارایی زیادی دارند و در جذب آلاینده قوی عمل می نمایند.

این جذب نماینده در یک آزمایش بر روی یک مساحت 126 متر مربعی، نیتروژن اکسید را به اندازه جذب این آلاینده توسط 10 درخت جذب کرد.

انتظار می رود این خودروی برقی پورشه اواخر سال 2019 عرضه گردد.

هدف نهایی این شرکت دفع ریزمواد زیست محیطی در فراوری خودرو است و همچنین می خواهد فراوری تایکان علاوه بر کاهش آلودگی، بدون کربن دی اکسید باشد.

این کار باعث می گردد تا تصویر عمومی پورشه بهبود یابد. آلمان و اتحادیه اروپا به طور گسترده ای در حال مقابله با انتشار گازهای گلخانه ای و آلودگی هستند و پورشه نمی خواهد از قافله عقب بماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1345

به "کارخانه های ما به اندازه خودروهای برقی مان پاک هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه های ما به اندازه خودروهای برقی مان پاک هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید