کاربران فیسبوک هدایای خود را به بابانوئل سفارش می دهند

به گزارش مجله پریها، فیسبوک تصمیم دارد برای کاربران امکاناتی را فراهم کند تا مجموعه هدایای دلخواه سال نو خود را به دوستانشان ارسال کند. این موضوع یاری می نماید کاربران هدیه هایی مناسب تر دریافت نمایند.

کاربران فیسبوک هدایای خود را به بابانوئل سفارش می دهند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیسبوک امکانی جدید را در اختیار کاربران گذاشته که بر اساس آن می توانند هدایای خود را جهت دار تر دریافت نمایند.

بر اساس این ویژگی جدید کاربران قادر خواهند بود پست های جمع آوری گردیده خود را در روزهای آینده به اشتراک بگذارند. بنابراین کاربران می توانند به طور بالقوه ایده های هدیه کریسمس را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.کاربران می توانند مجموعه ای از پست های مرتبط به لباسها، کیف و کفشها و اشیاء تزئینی و... را گرداوری و به صورت یک کلکسیون اختصاصی با دیگران مشترک شوند.

سپس در مرحله بعد فیسبوک توانایی به اشتراک گذاشتن این مجموعه ها را در اختیار کاربران قرار می دهد تا دوستان کاربر بتوانند محتوایی را که او جمع نموده مشاهده نموده و بدانند هدیه های دلخواه کاربر شامل چه مواردیست.

افزون بر این کاربران می توانند به یک فهرست دسترسی داشته باشند تا دوستان خود را در مورد مجموعه ای از دستور العمل های برگزاری یک جشن تعطیلات، ایده های تعطیلات، یا الگوهای رفتاری مختلف مطلع نمایند.

به نظر می رسد فیسبوک قصد دارد شرایطی را ایجاد کند که کاربرانش سال جاری هدایای مناسب تری از بابانوئل دریافت نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1001

به "کاربران فیسبوک هدایای خود را به بابانوئل سفارش می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران فیسبوک هدایای خود را به بابانوئل سفارش می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید