چهار مرد و یک دشنه فیلم فانتزی می گردد، قصه چند شکست خورده

به گزارش مجله پریها، کریم لک زاده کارگردان سینما در مصاحبه با خبرنگاران درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش فیلم کوتاه ماچ سینمایی را ساختم که این روزها مراحل پایانی مثل صداگذاری و ساخت تیتراژ آن سپری می گردد و یک نسخه هم به دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران ارسال نموده ایم که امیدوارم اولین نمایش ما در این جشنواره باشد.

چهار مرد و یک دشنه فیلم فانتزی می گردد، قصه چند شکست خورده

وی با اشاره به دیگر فعالیت هایش اظهار کرد: چندی پیش نگارش یک فیلمنامه سینمایی به نام چهار مرد و یک دشنه را به انتها رساندم که در نظر داریم این اثر را مهرماه امسال در یکی از روستاهای اطراف فیروزکوه بسازیم.

به گفته وی، هنوز برای چهار مرد و یک دشنه درخواست پروانه ساخت نداده اند.

لک زاده با بیان اینکه چهار مرد و یک دشنه با پروانه ساخت سینمایی ساخته می گردد، عنوان نمود: چهار مرد و یک دشنه یک فیلم فانتزی است و لحن کمدی دارد اما شاید لحن آن به یکی از ساخته های من با عنوان دختری در میان اتاق نزدیک تر باشد.

کارگردان قیچی با اشاره به اینکه چهار مرد و یک دشنه داستان آدم های شکست خورده ای را روایت می نماید که دیگر امید ندارند و برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کاری می زنند، اعلام کرد: این فیلم درباره چهار مردی است که کارهایشان تا جایی پیش می رود که واقعیتِ اعمالشان با تصورشان یکی می گردد و ما بین واقعیت و خیال می مانیم.

وی در انتها اعلام کرد: من پیش از این با بهزاد دورانی در چند فیلم همکاری کردم از همین رو اگر این فیلم هم به مرحله فراوری برسد دورانی در آن به ایفای نقش می پردازد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 379

به "چهار مرد و یک دشنه فیلم فانتزی می گردد، قصه چند شکست خورده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار مرد و یک دشنه فیلم فانتزی می گردد، قصه چند شکست خورده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید