پیش بینی فروش بالاتر از انتظار برای آیفون 10اس مکس

به گزارش مجله پریها، به گفته یکی از تحلیلگران معروف محصولات اپل، آیفون 10 اس مکس از نسخه کوچکتر خود یعنی آیفون 10 اس فروش بیشتر و موفقیت آمیزتری خواهد داشت.

پیش بینی فروش بالاتر از انتظار برای آیفون 10اس مکس

به گزارش خبرنگاران به نقل از وب سایت tech crunch، حدودا دو هفته پیش بود که انتظار بسیاری از علاقمندان به محصولات شرکت اپل به خاتمه رسید و این شرکت همانند رسم هر ساله خود، در رویدادی در ماه سپتامبر به معرفی و رونمایی از محصولات جدیدی نظیر گوشی های هوشمند آیفون، نسل جدیدی از ساعت اپل واچ و غیره اقدام کرد.

آیفون 10 اس (iPhone 10S) در سه مدل با ظرفیت حافظه 64، 256 و 512 گیگابایت عرضه می گردد و قیمت هر یک از مدل های آن به ترتیب 999، 1149 و 1349 دلار اعلام گردیده است، این در حالی است که سه مدل از نسخه بزرگ تر این پرچمدار یعنی آیفون 10 اس مکس (iPhone 10S max)، به ترتیب در قیمت های 1099، 1249 و 1449 دلار به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

حالا به تازگی مینگ چی کو – تحلیلگر ارشد فعال در زمینه محصولات اپل – برآورد نموده است که آیفون 10 اس مکس از نسخه کوچکتر خود یعنی آیفون 10 اس فروش بهتر و موفقیت آمیزتری خواهد داشت.

وی پیشتر پیش بینی نموده بود که نسخه ارزان قیمت و مقرون بصرفه آیفون های جدید یعنی آیفون ایکس آر، بهتر از دو پرچمدار دیگر خواهد فروخت و سهم بزرگتری را از بازارهای جهانی تصاحب خواهد نمود.

او قبلا نیز عنوان نموده بود آیفون 10 اس شاید تنها بتواند 10 الی 15 درصد از سهم بازار را در اختیار بگیرد و مدل بزرگ تر آن یعنی آیفون 10 اس مکس نیز 25 الی 30 درصد از سهم فروش را به خود اختصاص دهد. این در حالیست که آیفون ایکس آر، به عنوان نسخه ارزان قیمت و مقرون بصرفه، 55 الی 60 درصد از میزان فروش آیفون های اپل را از آن خود خواهد نمود. این آمار و ارقام به وضوح نشان دهنده درصد و میزان بالای موفقیت آیفون ایکس آر نسبت به سایر همتایانش خواهد بود.

وی همچنین برآورد نموده است که رنگ های طلایی و خاکستری کهکشانی آن در مقایسه با رنگ نقره ای از محبوبیت و استقبال گسترده تری برخوردار خواهد شد.

یکی دیگر از پیش بینی های این تحلیلگر ارشد، آن است که آیفون 10 اس مکس با ظرفیت حافظه 256 گیگابایت همچنین نسبت به نسخه 512 گیگابایتی محبوبیت بیشتری خواهد داشت.

تحلیلگران همچنین بر این باورند که میزان فروش آیفون های جدید بخصوص آیفون 10 اس مکس در سه ماهه چهارم امسال 2018 میلادی و در آستانه جشن سال نوی میلادی و افزایش خرید هدیه های کریسمس رشد و افزایش قابل ملاحظه ای را تجربه خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1335

به "پیش بینی فروش بالاتر از انتظار برای آیفون 10اس مکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی فروش بالاتر از انتظار برای آیفون 10اس مکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید