پرسپولیس برای بشار رسن جانشین ندارد

به گزارش مجله پریها، اگر بشار برنگردد، برانکو مجبور است ریسک کند و مقابل الدحیل باتجربه به علوان زاده، همتی یا طاهرخانی بازی بدهد.

پرسپولیس برای بشار رسن جانشین ندارد

به گزارش خبرنگاران ، بزرگ ترین دغدغه برانکو برای بازی با الدحیل، وضعیت بشار رسن است که حتی اگر آسیب دیدگی همین امروز دست از سرش بردارد، باز از هم تیمی هایش عقب تر است چرا که از سه هفته پیش با پرسپولیس تمرین ننموده. این بازیکن عراقی بعد از بازی رفت برابر الدحیل از دوحه به اردوی تیم ملی کشورش رفت و بعد از بازی دوستانه با کویت، مصدوم به تهران برگشت. البته سرپرست پرسپولیس ادعا نموده که مشکل او جدی نیست و حتما به بازی دوشنبه می رسد اما موضوع این است که رسن هنوز شرایط بازی پیدا ننموده و به تمرینات تیمی برنگشته.

هر چند آقای سرمربی از پزشکان خواسته که با یک برنامه درمانی فشرده این بازیکن را به بازی دوشنبه برسانند اما نگرانی اش این است که اگر بشار رسن نرسد، با توجه به محرومیت سیامک نعمتی تقریبا هیچ بازیکن نامداری روی نیمکت نیست که به کار برانکو بیاید. اگر مصدومیت بشار باعث دوری او از ترکیب گردد برانکو مجبور است در بازی فوق العاده حساس مقابل بازیکنان باتجربه و قدر الدحیل از احسان علوان زاده، آدام همتی یا حمیدرضا طاهرخانی استفاده کند که ریسک بسیار بالایی خواهد داشت.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 424

به "پرسپولیس برای بشار رسن جانشین ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس برای بشار رسن جانشین ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید