پرداخت بیش از 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان

به گزارش مجله پریها، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همدان گفت: 2 هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی از ابتدای سال 96 تاکنون در این استان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان

به گزارش خبرنگار از ، ظاهر پورمجاهد، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همدان گفت: یک هزار و 800 میلیارد ریال از این تسهیلات اشتغال به کسانی که در سامانه کارا نام نویسی نموده بودند، پرداخت شد.

وی افزود: مابقی تسهیلات اشتغالزایی نیز به وسیله بانک های سینا و پارسیان در بخش های کشاورزی، خدمات نظیر مجتمع های بین راهی، طرح های گلخانه ای ، طرح های صنایع دستی، فرش، پوشاک و طرح های گردشگری پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همدان گفت: 2 گروه بر روند اجرای طرح ها نظارت دارند و تاکنون وضعیت پرداخت تسهیلات و اجرای طرح ها رضایت بخش بوده است.

پورمجاهد، پیش بینی کرد با اختصاص این میزان اعتبار و بهره برداری از تمامی طرح ها برای چهارهزار جویای کار اشتغال ایجاد گردد.

وی با بیان اینکه بخشی از تسهیلات به تواتر پیشرفت کار پرداخت می گردد، گفت: بانک سینا و پارسیان بین یک تا 20 میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می نماید.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همدان افزود: هیچگونه محدودیت و سقفی در پرداخت تسهیلات بانکی به افرادی که در سامانه کارا نام نویسی نموده اند وجود ندارد و تسهیلات بر اساس نوع طرح، وضعیت طرح و آورده متقاضی پرداخت می گردد.

پورمجاهد اضافه نمود: متقاضیان دریافت تسهیلات روستایی باید در سامانه کارا نام نویسی نموده سپس دستگاه اجرایی صدور مجوز تایید و در کمیته فنی موضوع آنالیز شده و برای پرداخت به بانک معرفی می گردد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2115

به "پرداخت بیش از 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت بیش از 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید