ورامین پیروز جدال شهرداری چی ها، شهرداری ورامین 3 شهرداری تبریز یک

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، تیم های والیبال شهرداری ورامین و شهرداری تبریز از سری رقابت های هفته سوم لیگ برتر والیبال، از ساعت 16 یکشنبه در استادیوم شهید گلعباسی به مصاف یکدیگر رفتند.

ورامین پیروز جدال شهرداری چی ها، شهرداری ورامین 3 شهرداری تبریز یک

ورامینی ها سِت اول و از دقایق اولیه این مسابقه با ارائه بازی زیبا و در سایه تشویق های متعدد طرفداران خود، از حریف تبریزی پیش افتادند و در نهایت این سِت را با نتیجه 25 بر 22 به نفع خود به انتها رساند.

اما سِت دوم تبریزی ها با اختلاف یک الی 2 امتیاز از شهرداری ورامین پیش بودند و مسابقه با نتیجه 16 بر 14 به نفع شهرداری تبریز ادامه داشت و در نهایت این سِت با نتیجه 25 بر 23 به نفع شهرداری تبریز به انتها رسید، تا 2 تیم در سِت شماری به تساوی یک بر یک برسند.

سِت سوم این مسابقه با قدرت نمایی ورامینی ها شروع شد و این تیم برتری خود را با فاصله 10 امتیازی در برابر شهرداری تبریز ادامه داشت، که در نهایت با ورود آرش تقوی به زمین مسابقه و دفاع زیبای این بازیکن سبب کسب امتیاز 25 برای ورامینی ها شد، تا این ست با نتیجه 25 بر 17 به انتها برسد.

سِت چهارم این تبریزی ها بودند، که فاصله چند امتیازی با تیم ورامین را حفظ کردند و این فاصله تا امتیاز 16 بر 10 به نفع شهرداری تبریز ادامه داشت.

در این سِت شاهد اولین حضور محمد رضی، بازیکن شهرداری ورامین در این فصل بودیم، که این حضور با دفاع روی تور او تشویق طرفداران همراه شد.

در ادامه سِت چهارم این مسابقه ورامینی ها به تدریج فاصله را کم کردند، تا 2 تیم در نهایت در امتیاز 23 به تساوی رسیدند و سپس این شهرداری ورامین بود، که امتیاز 24 را کسب کرد، تا جدال شهرداری چی ها در سِت چهارم نفس گیر باشد.

در انتها این ورامینی ها بودند، که این ست را نیز با نتیجه 26 بر 24 به سود خود به انتها رساندند، تا در نهایت با نتیجه 3 بر یک هم نام تبریزی خود را بدرقه نموده و 3 امتیاز شیرین به نام خود ثبت نمایند.

پس از این مسابقه شهرداری ورامین 7 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و شهرداری تبریز با یک امتیاز و یک بازی کم تر به رده 11 جدول رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1644

به "ورامین پیروز جدال شهرداری چی ها، شهرداری ورامین 3 شهرداری تبریز یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورامین پیروز جدال شهرداری چی ها، شهرداری ورامین 3 شهرداری تبریز یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید