هشدار برانکو به مهاجمان پرسپولیس: گل نزدیم، جام هم نمی گیریم

به گزارش مجله پریها، انتظارم این است که بهتر از این باشیم و به بازیکنان گفته ام اگر می خواهیم در جام هایی که هستیم قهرمان شویم، باید خیلی بیشتر از اینها گل بزنیم.

هشدار برانکو به مهاجمان پرسپولیس: گل نزدیم، جام هم نمی گیریم

به گزارش خبرنگاران ، درست است که برانکو بعد از بازی برابر تراکتورسازی بازیکنانش را تحسین کرد اما این دلیل بر رضایت او از دستاورد یک امتیازی شان در این بازی نیست. اتفاقا برعکس، او عقیده دارد که تیمش در این بازی اصلا عملکرد خوبی نداشته: نه ما خوب بازی کردیم و نه تراکتورسازی. البته من از خستگی شاگردانم خبر دارم. ما چند ماه فشرده را پشت سر گذاشتیم و به دلیل همین فشردگی دو بازیکن خوب مان را از دست دادیم که این در عملکرد تیم تأثیرگذار بود. با این حال همان طور که گفتم، من بازیکنانم را درک می کنم و به اعتقاد دارم یک امتیاز بازی با تراکتورسازی با آن شرایط سختی که داشتیم، ارزش زیادی دارد.

اما انگار عملکرد ضعیف خط حمله و آمار گلزنی پرسپولیس بدجوری آقای سرمربی را نگرکان نموده که می گوید: ما در خط حمله آن طور که باید تأثیرگذار نبودیم و گل های کمی زدیم. در فاز تهاجمی باید تقویت شویم اما فراموش نکنیم که در دفاع عالی بودیم. همان طور که گفتم مسائل زیاد است. شما دیدید در بازی با تراکتورسازی ما یک موقعیت نصفه و نیمه هم به حریف ندادیم. درست مثل بازی برگشت فینال. هر چند نتوانستیم در خط حمله هم خطرساز شویم. انتظارم این است که بهتر از این باشیم و به بازیکنان گفته ام اگر می خواهیم در جام هایی که هستیم قهرمان شویم، باید خیلی بیشتر از اینها گل بزنیم.

2 – 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1906

به "هشدار برانکو به مهاجمان پرسپولیس: گل نزدیم، جام هم نمی گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار برانکو به مهاجمان پرسپولیس: گل نزدیم، جام هم نمی گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید