نمایش توانمندی های فنی صنعت آب در توسعه صادرات دانش فنی موثر است

به گزارش مجله پریها، سرپرست مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع آب و برق وزارت نیرو گفت: نمایش این سطح از توانمندی های فنی در چهاردهمین نمایشگاه آب می تواند به توسعه صادرات از حیث خدمات فنی مهندسی، تجهیزات و دانش فنی موجود در صنعت آب کشور یاری کند.

نمایش توانمندی های فنی صنعت آب در توسعه صادرات دانش فنی موثر است

فرهاد یکه یزدان دوست در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: آب مقوله ای است که در جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: در کشور ما چالش ها و نظرات متفاوتی در مورد آن مطرح است که بخش زیادی از آن با رویکرد نمایشگاه در نمایش اقتدار فنی کشور، قابل رفع شدن است.

مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل با اشاره به طیف مختلفی از مخاطبان موجود در نمایشگاه گفت: یک طیف از مخاطبان از کشورهای پیشرفته تر به منظور عرضه توانمندی های فنی خودشان حضور دارند و طیف وسیع دیگری نیز وجود دارند که آمده اند تا از توانمندی های جمهوری اسلامی ایران بهره بگیرند.

وی توضیح داد: نمایش این سطح از توانمندی های فنی می تواند به توسعه صادرات از حیث خدمات فنی مهندسی، تجهیزات و دانش فنی موجود در صنعت آب کشور یاری کند و خدا را شکر ما از این نظر در جهان از رتبه خوبی برخورداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1426

به "نمایش توانمندی های فنی صنعت آب در توسعه صادرات دانش فنی موثر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش توانمندی های فنی صنعت آب در توسعه صادرات دانش فنی موثر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید