مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رسوایی آزار و اذیت یک زن توسط راننده اوبر تا ماجرای باگ عجیب توییتر

به گزارش مجله پریها، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رسوایی آزار و اذیت یک زن توسط راننده اوبر تا ماجرای باگ عجیب توییتر

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

اوبر با یک رسوایی جدید رو به رو شده است چرا که یکی از راننده های این شرکت متهم شده یک زن را ربوده و پس از آزار و اذیت، وی را در منطقه ای بسیار دورتر از خانه اش رها نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل برنامه ای ویژه را برای حمایت از حریم خصوصی کاربران خود تدارک دیده است. بر اساس این برنامه کاربران هم اکنون می توانند به پورت حریم خصوصی اختصاصی خود رفته و داده های خود را دانلود نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک اعلام نموده که استفاده نادرست و غیراصولی از پورتال ها می تواند منجر به جاسوسی گردد.این موضوعی است که در نهایت باعث کاهش فروش محصول جدید شرکت فیسبوک می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل مجبور شد یکی از ایموجی های خود را به افتخار کاربران شکموی خود تغییر دهد. ماجرا زیر سر نوعی نان شیرینی گرد است که از دید کاربران اصلا شبیه نان شیرینی نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تسلا نخستین کارخانه خود در چین را افتتاح می نماید. این کارخانه در یکی از مهم ترین مناطق تجاری چین و با هدف فراوری نسل جدید خودروهای الکتریکی افتتاح می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توییتر از ساعت 1 بامداد(به وقت ایالات متحده) شاهد تغییراتی عجیب در پلتفرم های کاربران خود بود. این مسئله از یک پیغام بی معنی آغاز شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارش های مالی بازار سهام ایالات متحده حکایت از آن دارند که عرضه اولیه عمومی سهام شرکتاوبر در سال 2019 می تواند زمینه ساز سودی میلیارد دلاری گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل بیان کرد برای متوقف کردن جریمه 5 میلیارد دلاری اتحادیه اروپا حاضر است تمامی برنامه های مورد مناقشه را متوقف نموده و رویکرد خود را تغییر دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1536

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رسوایی آزار و اذیت یک زن توسط راننده اوبر تا ماجرای باگ عجیب توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رسوایی آزار و اذیت یک زن توسط راننده اوبر تا ماجرای باگ عجیب توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید