مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حل مشکل به روز رسانی ios12 تا سرقت اطلاعات مسافران در هتلهای مشهور چین

به گزارش مجله پریها، انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حل مشکل به روز رسانی ios12 تا سرقت اطلاعات مسافران در هتلهای مشهور چین

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

اگر از کاربران آیفون باشید احتمالا طی روزهای گذشته با مشکل به روزرسانی بدون به روز رسانی رو به رو گردیده اید. احتمالا با خواندن این جمله دچار سردرگمی گردیده اید اما برای روشن شدن این ماجرا و راه حلی جدید برای حل آن ادامه مطلب را از دست ندهید؛مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اطلاعات توسعه دهندگان یک گروه هتلداری چینی سرقت گردیده و در اختیار هکرها قرار گرفته است. این اتفاق در شرایطی رخ داد که یکی از نیروهای هتل به شکل اتفاقی همه اطلاعات دیتابیس را روی گیت هاب بارگذاری کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سونی جدیدترین بلندگوی بی سیم خود را معرفی کرد. این بلندگو موسوم به XB501G قابلیت هماهنگی با دستیار صوتی گوگل را داراست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در جریان کنفرانس IFA که در برلین برگزار گردید ، ال جی از تلویزیون 88 اینچ خود رونمایی کرد. تلویزیونی که توجه بسیاری از فعالان حوزه تکنولوژی را به خود جلب کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برند چینی هواوی در کوشش است تا اپل را در حوزه هوش مصنوعی شکست دهد. این موضوع به ویژه از آن جهت اهمیت دارد که برند هواوی اخیرا از سوی دولت ایالات متحده تحت فشار قرار گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی ماه های اخیر ایلان ماسک به سوژه ای داغ برای خبرگزاری های مختلف تبدیل گردیده است. این بار نیز وال استریت ژوال با یک گزاش کوتاه بار دیگر ماسک را به چالش کشید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برخی شواهد حکایت از آن دارند که شرکت گوگل اطلاعات بانکی کاربران را خریداری نموده است. این موضوعی است که همزمان می توان هم خوب و هم بد باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 13 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 320

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حل مشکل به روز رسانی ios12 تا سرقت اطلاعات مسافران در هتلهای مشهور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حل مشکل به روز رسانی ios12 تا سرقت اطلاعات مسافران در هتلهای مشهور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید