معرفی 786 طرح اشتغال روستایی به بانک های عامل در رشت

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، علی لقمانی بعدازظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت برگزار گردید، اظهار کرد: تاکنون 786 طرح اشتغال روستایی با مبلغ 184 میلیارد و 85 میلیون تومان به بانک های عامل در رشت معرفی گردیده است.

معرفی 786 طرح اشتغال روستایی به بانک های عامل در رشت

وی با اشاره به طرح هایی که قرارداد آنها منعقد گردیده نیز اشاره نمود و اضافه نمود: 171 طرح به مبلغ 9 میلیارد و 492 میلیون تومان انعقاد قرارداد گردیده که معادل 10 درصد طرح های ارائه گردیده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشت در ادامه با بیان اینکه در حوزه اشتغال فراگیر 135 طرح به مبلغ 117 میلیارد و 745 میلیون تومان بانک ها معرفی گردیده است، گفت: سهم شهرستان رشت در تسهیلات اشتغال فراگیر222 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه 17 میلیارد و 912 میلیون تومان برای اشتغال روستایی و فراگیر شهرستان رشت پرداخت گردیده است، توضیح داد: 921 طرح در دو بخش اشتغال فراگیر و روستایی به بانک ها با اعتباری بیش از 301 میلیارد و 596 میلیون تومان معرفی گردیده است.

اختصاص 4 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات حوادث غیرمترقبه در رشت

در ادامه این جلسه معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری رشت اظهار کرد: شرایط امروز جامعه در زمینه اشتغال بسیار ویژه است لذا دستگاه ها باید در زمینه افزایش طرح های اشتغال زایی کوشش مضاعف نمایند.

محمدعلی ویشگاهی در ادامه خواهان شفافیت ارائه عملکرد دستگاه های اجرایی در این زمینه شد و گفت: ارائه آمار دقیق از سوی دستگاه ها سبب می گردد که مسائل و موانع موجود مرتفع گردد.

وی با اشاره به اختصاص اعتبارات حوادث غیرمترقبه، اضافه نمود: چهار میلیارد و 500 تومان اعتبار بین آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه در حوزه روستایی و شهری شهرستان رشت توزیع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1138

به "معرفی 786 طرح اشتغال روستایی به بانک های عامل در رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 786 طرح اشتغال روستایی به بانک های عامل در رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید