مرحله پنجم تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان استارت خورد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، مرحله پنجم این تور مسافت 198 کیلومتری بین سرعین در اردبیل تا تبریز است. 65 رکابزن در این مرحله حاضر هستند.

مرحله پنجم تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان استارت خورد

روز گذشته ژیروس دکر از تیم آلکتو هلند قهرمان مرحله چهارم از سی وسومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان شد.

در مجموع تیمی چهار مرحله تیم تارتلتو بلژیک با 49 ساعت و 42 دقیقه و 23 ثانیه در رتبه نخست، بایک اید آلمان با 2 دقیقه و 15 ثانیه اختلاف در رده دوم و تیم الکتو هلند نیز با 2 دقیقه و 38 ثانیه اختلاف نسبت به تیم اول در رتبه سوم جای گرفته اند.

تا این مرحله از مسابقات، در مجموع انفرادی و پیراهن طلایی دیمیتری سوکولوف از تیم ملی روسیه با 16 ساعت و 30 دقیقه و 35 ثانیه، مرون آبراهام از تیم بایک اید آلمان با فاصله زمانی 3 دقیقه و 12 ثانیه و آبرام استوکمن از تیم تارتلتو بلژیک با 3 دقیقه و 36 ثانیه اختلاف به تربیت در رده های اول تا سوم قرار گرفته اند.

در بخش امتیازی یا پیراهن سبز نیز دیمیتری سوکولوف روس صدرنشین است اما باتوجه به اینکه پیراهن طلایی را در اختیار دارد، این پیراهن در مرحله پنجم بر تن دومین نفر برتر امتیازی یعنی محمد گنج خانلو از تیم پیشگامان کویر یزد می باشد.

در بخش کوهستان، سعید صفرزاده رکابزن ملی پوش تیم شهرداری تبریز با 32 امتیاز اول، امیر کلاهدوز از تیم پیشگامان کویر یزد با 27 امتیاز دوم و جعفر علیزاده دیگر دوچرخه سوار تیم شهرداری تبریز با 20 امتیاز سوم هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 573

به "مرحله پنجم تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان استارت خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله پنجم تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان استارت خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید