مرتضی کرمانی مقدم: علیپور و منشا شانس خوبی برای گل زدن دارند، پرسپولیس نباید بازی با استقلال را ساده تصور کند

به گزارش مجله پریها، مرتضی کرمانی مقدم، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که این تیم نباید به شرایط استقلال در چند هفته گذشته توجه داشته باشد و آنها را حریف ساده ای تصور کند.

مرتضی کرمانی مقدم: علیپور و منشا شانس خوبی برای گل زدن دارند، پرسپولیس نباید بازی با استقلال را ساده تصور کند

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد دربی تهران که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، گفت: دربی قابل پیش بینی نیست و نتیجه این بازی بستگی به اتفاقات درون زمین دارد. پرسپولیس الان شرایط خوبی دارد، چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ روحی و روانی، ولی این تیم نباید به شرایط استقلال توجه کند. استقلال هم تیم خوبی است، ولی پرسپولیس نباید بازی با استقلال را ساده تصور کند. به هرحال آنها هم دنبال برد هستند و تیم خوبی دارند.

وی در ادامه اضافه نمود: پرسپولیس برابر الدحیل فوق العاده بازی کرد و برد برابر سپیدرود هم بسیار مهم بود. حالا این تیم می تواند با شکست دادن استقلال، موفقیت های چند هفته اخیر را تکمیل نموده و برای بازی های بعدی خصوصاً بازی با السد، روحیه بیشتری پیدا کند. پرسپولس باید برابر استقلال هم مثل بازی با الدحیل باشد و اگر چنین نمایشی داشته باشد، شکست استقلال دور از دسترس نخواهد بود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه کدامیک از بازیکنان این تیم شانس زیادی برای گل زدن در دربی 88 دارند، گفت: علیپور و منشا شانس خوبی برای گل زدن دارند. آنها در بهترین شرایط هستند، هر چند که دیگر بازیکنان پرسپولیس هم انگیزه زیادی دارند تا در این بازی گل بزنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1352

به "مرتضی کرمانی مقدم: علیپور و منشا شانس خوبی برای گل زدن دارند، پرسپولیس نباید بازی با استقلال را ساده تصور کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتضی کرمانی مقدم: علیپور و منشا شانس خوبی برای گل زدن دارند، پرسپولیس نباید بازی با استقلال را ساده تصور کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید