مراسم پایانی جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی فردا برگزار می گردد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی رویدادهای ترویج کتابخوانی، جشن معرفی افراد و نهادهای برگزیده و تقدیری مروج کتابخوانی روز چهارشنبه سی ام آبان ماه در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می گردد.

مراسم پایانی جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی فردا برگزار می گردد

در این مراسم محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسین پور مدیرعامل خانه کتاب و دبیر بیست و ششمین هفته کتاب، فرمهر منجزی دبیر جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی سخن خواهند گفت.

همچنین در این مراسم، با حضور علی اصغر سیدآبادی مشاور برنامه ریزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حیدری دبیر ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای کتاب ایران، جوایز افراد و نهادهای برگزیده و شایسته تقدیر در ترویح کتابخوانی اهداء خواهد شد.

در پنجمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی قریب هزار فرد و نهاد در این رقابت شرکت کردند و در نهایت بیست و چهار فرد و نهاد به عنوان برگزیده این دوره معرفی خواهد شد.

مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی فردا چهارشنبه سی ام آبان ماه از ساعت 13 تا 15 خانه اندیشمندان علوم انسانی در خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، نبش ورشو برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1859

به "مراسم پایانی جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی فردا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم پایانی جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی فردا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید