مدیر و شهردار پروازی را قبول نمی کنیم

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، علیرضا رشیدیان ظهر سه شنبه در جلسه شورای سازمان همیاری شهردای های خراسان رضوی اظهارکرد: مدیریت شهری موضوع مهمی بوده که باید به درستی انجام گردد و در این میان شهرداران باید در شهرهای محل خدمت سکونت داشته و مدیر پروازی و شهردار پروازی قابل قبول نیست.

مدیر و شهردار پروازی را قبول نمی کنیم

وی اضافه نمود: انتقاد سازنده هیچگاه تقابل محسوب نمی گردد بلکه راهکاری برای بهبود مدیریت شهری است و در این راستا باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده گردیده و ایده های نوین مرود توجه قرار گیرند.

استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: این استان موقعیت منحصر به فردی در درحوزه های گردشگری دارد که تردد سالانه بیش از 30 میلیون زائر نشانگر این مهم است. باید تمامی شهرستان های استان از مزیت حضور زائران و گردشگران استفاده نمایند و شهرداران باید زمینه رونق گردشگری را با ساماندهی شهرها و معرفی جاذبه های گردشگری به مسافران فراهم نمایند.

رشیدیان با اشاره به لزوم کسب درآمد توسط شهرداری ها اعلام نمود: توسعه شهر و خدمات عمران شهری می طلبد تا حرکت این مجموعه ها به سمت درآمد پایدار پیش برود.دولت حمایت از شهرداری ها را وظیفه خود می داند و در طول استقرار دولت یازدهم و دوازدهم اقدامات موثری در راستای بهبود عملکرد شهرداری ها اجرا شده و باید بر روی کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در همه امور شهرداری ها توجه جدی صورت گیرد.

وی تاکید نمود: شهرداران در شهرهای استان باید به موضوعات مهمی از جمله رعایت اصول معماری اسلامی و ایرانی، توجه به ساماندهی مبلمان شهری و رعایت اصول زیست محیطی توجه ویژه ای داشته داشته و با فرمانداراندر راستای توسعه شهرها همکاری و هم افزایی داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان در تعطیل کردن اقتصاد کشور و ایجاد نارضایتی گفت: با وجود همه توطئه های دشمنان شاهد عملکرد مثبتی در حوزه اقتصاد استان بوده ایم و شاهد این مدعا افزایش درآمدها در خراسان رضوی است.

رشیدیان با اشاره به مصوبات شوراهای اسلامی شهرهای خراسان رضوی گفت: از مجموع هزار و 754 مورد مصوبه پیشنهادی، هزار و 609 مورد مصوب و تنها یک مورد به شورای حل اختلاف ارجاع گردیده است.

وی در ادامه به مناسب سازی فضای شهری برای معلولان نیز اشاره و توضیح داد:هنوز محیط های شهری ما برای تردد کم توانان جسمی و حرکتی مسائل زیادی دارد و با این وجود اقدامات خوبی نیز در این حوزه به انجام رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 960

به "مدیر و شهردار پروازی را قبول نمی کنیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "مدیر و شهردار پروازی را قبول نمی کنیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر و شهردار پروازی را قبول نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید