مدیر تیم فوتبال پرسپولیس: برانکو روحیه تیم را برگرداند، هنوز هیچ چیز برای ما تمام نشده است

به گزارش مجله پریها، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل کاشیما آنتلرز تا حدی بدشانس و بد اقبال بودیم ولی برانکو روحیه تیم را برگرداند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس: برانکو روحیه تیم را برگرداند، هنوز هیچ چیز برای ما تمام نشده است

مصطفی قنبرپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شکست دو بر صفر نماینده کشورمان در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: صادقانه بگویم که پرسپولیس در این مسابقه شایسته باخت نبود. ما بازی را به مراتب بهتر از حریف آغاز کردیم و صاحب یکی دو فرصت خیلی خوب گلزنی هم شدیم که استفاده نکردیم. در نیمه اول حتی یک فرصت گل هم به تیم میزبان ندادیم اما در نیمه دوم هر چه از بازی گذشت بازیکنان با تحلیل بدنی روبرو شدند و حریف هم روی دو صحنه نه چندان خطرناک به گل رسید. با اختلاف ساعتی که بین ایران و ژاپن وجود دارد طبیعی بود که شرایط برای تیم ما در این بازی سخت باشد، اگرچه اعتقاد من این است در بازی رفت خیلی بدشانس و بداقبال هم بودیم.

وی با اشاره به قضاوت داور چینی تاکید نمود: داور یک مقداری به سود حریف سود می زد. در صحنه گل دوم هم نظر کارشناسان شرط است که گل حریف آفساید بوده یا نه. در کل این باخت به معنای تمام شدن هیچ چیزی نیست چرا که 90 دقیقه دیگر آن باقی مانده است. در بازی برگشت شرایط کاملا به نفع ما خواهد بود و می توانیم با حمایت طرفداران مان شرایط را به سود خود تغییر دهیم. با توجه به جسارت، جنگندگی و روحیه مبارزه طلبی که من در بازیکنان می بینم و پیش از این همه دیده ایم، همه با بازی برگشت بسیار امیدوار هستیم.

قنبرپور راجع به میزبانی ژاپنی ها نیز توضیح داد: در اینجا مشکل خاصی نداشتیم و جا دارد از سفیر ایران در ژاپن تشکر کنیم که با حمایت هایش اجازه نداد تیم با کوچکترین مسئله ای از لحاظ تغذیه و دیگر موارد روبرو گردد. حتی شرایطی فراهم شده که فردا هنگام بازگشت به دبی در هواپیما غذای ایرانی همراه تیم باشد تا بازیکنان مسئله ای از این بابت نداشته باشند.

قنبرپور در انتها در ارتباط با روحیه بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: طبیعی است که این باخت در روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشته باشد اما آقای برانکو سعی کرد با صحبت هایش به آنها روحیه دهد. حتی قرار شد بازیکنان فردا در توکیو یکساعتی را پیاده روی نمایند تا به نوعی ریکاوری نموده باشند. قرار است تمرینات تیم از روز دوشنبه تا چهارشنبه در دبی پیگیری گردد و در همان روز نیز راهی تهران خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1730

به "مدیر تیم فوتبال پرسپولیس: برانکو روحیه تیم را برگرداند، هنوز هیچ چیز برای ما تمام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر تیم فوتبال پرسپولیس: برانکو روحیه تیم را برگرداند، هنوز هیچ چیز برای ما تمام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید