محمود پراش: برای سرمربیگری تیم دوچرخه سواری پیست اول آبروی خودم را در نظر می گیرم، قرار نیست مجانی کار کنم

به گزارش مجله پریها، گزینه سرمربیگری تیم ملی دوچرخه سواری پیست گفت: برای موفقیت تیم ملی اول آبروی خودم را در نظر می گیرم و اگر ببینم که نمی توانم خدمت کنم، کنار می کشم.

محمود پراش: برای سرمربیگری تیم دوچرخه سواری پیست اول آبروی خودم را در نظر می گیرم، قرار نیست مجانی کار کنم

محمود پراش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره انتخابش به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی دوچرخه سواری پیست گفت: من عضو کمیته فنی فدراسیون هستم، اما از آنجا که دوستان روی انتخاب من اتفاق نظر داشتند، مرا از جلسه بیرون کردند تا در این خصوص تصمیم نهایی را بگیرند. انتخاب من به عنوان گزینه راهنمایی تیم ملی، لطف دوستان بوده است و امیدوارم با یاری همه بتوانیم تیم ملی را در صورت توافق نهایی، به موفقیت های خوبی برسانیم.

وی اضافه نمود: برنامه کوتاه مدتم را که تا مسابقات قهرمانی آسیاست، جمع بندی نموده ام و تا فردا به فدراسیون تحویل می دهم. در این برنامه مواردی از جمله خواسته هایم در راستای آماده سازی تیم ملی مطرح گردیده است و امیدوارم با آنها موافقت گردد.

ملی پوش پیشین تیم دوچرخه سواری با اشاره به شرایط نامطلوب تیم پیست در بازی های آسیایی 2018 گفت: برای موفقیت تیم ملی اول آبروی خودم را در نظر می گیرم و اگر ببینم که نمی توانم خدمت کنم، کنار می کشم. قطعاً هدفم یاری به تیم ملی است. ما شرایط سختی برای کسب سهمیه المپیک در مواد مدیسون و کایرین داریم که برای رسیدن به این هدف باید نتایج خیلی خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا بگیریم.

پراش در انتها درباره مسائل مالی مطرح نمود: قرار شد پیشنهادم را به فدراسیون ارائه کنم. نه من و نه هیچ کسی قرار نیست که مجانی در تیم ملی کار کنیم. در نهایت امیدوارم شرایط برای یاری و خدمت به تیم ملی فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1333

به "محمود پراش: برای سرمربیگری تیم دوچرخه سواری پیست اول آبروی خودم را در نظر می گیرم، قرار نیست مجانی کار کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود پراش: برای سرمربیگری تیم دوچرخه سواری پیست اول آبروی خودم را در نظر می گیرم، قرار نیست مجانی کار کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید